Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Noas mamma skrev 2008-08-02 00:31:51 följande:

hahahahaha håller med mammasens, bokar tid med storken
    Ellerhur....nu e hon go o glad & tror nog hennes man (nu mera) ej skulle tacka nej till lite rajjtan-tajjtan så har dom nog lite för få troll hemma nu....känner att siffran SEX skulle passa henne
    SORRY Vet inte va det tagit åt mig
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-02 00:34:23 följande:
    Jag har beställt från USA Måååånga gånger ( fick ett paket idag senast ) och åkt på tull 2 gånger.Alltså extremt sällan.
    Fis-korv skicka vidare dina Paket till mig istället Det är säkert roliga saker i dessa som jag vill ha
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:41:42 följande:
    hahahahahahqh men åhhh bara för att jag e blond e jag smartare än såå baby VARFÖR tror du att jag sätter mej vid datorn så han hinner somna asg för den delen e alla 5 trollen hemma ahhha du e för goooooo
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:44:24 följande:
    nähä brudar kusten e klar han sover sitt ni här o tjaffsa om era tråkiga skötväskor  konstiga krokar o fickor på liggdelarna jag går o knyter mej o inväntar huvudvärken hahaha
    Näää,jag har bara en Gecko som tror den är lutande tornet i pisa..eller va de heter o stavas? Du hajar va jag menar Min gubbe sover nog oxå....han fick "avslag" på sin ansökan om "Rajjtan-Tajjtan"
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:47:30 följande:
    vad är det du brukar skriva mammsens syy så fingrarna blöder hahahaha
    Japp....kanske skickar ner lite Katvig till dig ,så att du har någo o göra Har inga dynor....o inga fingrar Dom bara försvinner när dom ser en symaskin.......
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:49:50 följande:
    puh skönt att det inte bara är jag  men darling nästa vecka löser vi gecko problemet vill du inte ringa babyproffsen åker jag ner o terroriserar dem har 2 minuter dit
    Du e då GO....
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:51:54 följande:
    NEJ NU GÅR JAG GODNATT har faktiskt en 4 månaders bebis som vaknar kl 10.00 imorgon o ska ha välling hhihi :-G godnatt tjejer ni e b'äst  kramiz
    EEEE.....Lyx!! Min 5månaders kommer vakna 1:a gången om ......hmm......mellan 3-4tim o 2:a gången om....ca 5-6tim..........
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-02 11:30:45 följande:

moahahahahaha och hur är det emmsans huvud i dag? Dax att betälla ny bugga Apropå de fick vi nån klarhet i om de kommer en tvilling bugga??? En vän till mig sa att på Odenplan hade man sagt att det skulle komma en till hösten  jag behöver ju inte en men e bra nyfiken på hur den skulle se ut  
    Hon har väl lite "AJJ" Ang. tvillig-Bugga så går det rykten....men OM det kommer en så skall denna ha visats upp på STORA mässan i USA...tror den var i Juni...eller Juli,skall då OM det kommer en visas upp på STORA mässan nr:2 i tyskland nu i augusti! Minns ej länken där någan la ut foton från mässorna.....
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14