• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Jimps

Idag hämtade vi ut vår cam på babyproffsen och tack vare att jag varit en flitig läsare av den här tråden sen vi bestämde vilken vagn vi skulle ha så drog maken lite lätt i handtaget när vagnen rullades ut. Det gled med en gång. De hade inte sett det problemet innan på babyproffen men de har inte haft bugaboo så länge utan har bara sålt ca 10 vagnar men de gick genast ut på lagret och hämtade ett nytt chassi som verkade ok. Det känns bra så Tack tråden för att ni finns och för att man kan läsa en massa bra saker här. Jag tror jag kommer att stortrivas med min bugga...

• oOrosamarängerOo
    Elliebelli skrev 2008-07-05 20:12:30 följande:
    Aha, är det själva krokarna/fästena du har till alla skötväskorna?
    Ja, de som sitter på been här:

helavagnparken.JPG
    och alla de här passar bra:
    allaskötväskor.JPG
    Jujube between, dadadoo sweetheart, burberry, gai&ko och oioi hobo sack...störst fast lättast så funkar jättebra. Men använder mest jujuben till bee eller dadadoon till camen.
  • tezze

Hejsan sitter och suktar efter en bee med rosa sufflett och blir så himla inspirerad av ni som syr suffletter och dynor till era bugaboo. Ingen som har någon beskrivning på hur man syr en sufflett?
    Sedam vågar jag lägga 4800kr på en bee? Har varit frälst i emmaljunga hittills o de kostar ju också en slant men har alltid varit nöjd med dem.
    Mina krav på en vagn är: Lätt att promenera med, skön att köra, lätt att köra om man kör med en hand typ om man pratar i mobilen, lätt och ta upp och ner för trotarer, ombonad för barnet, lätt att fälla ihop.

ÅHH hur ska jag göra

• madebyinferno

Vad kostar träplattan till liggdelen ny, någon som vet????
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Mawe123

Åh sitter och läser i tråden och längtar såååå efter min bugga!

Har reklamerat ett defekt chassi hos babytrader och väntat i två veckor på ett nytt chassi nu...

Kör en gammal BRIO och en lånad Emmaljunga medan jag väntar, men inte är det som att köra bugga inte, VILL HA min vagn tillbaka NU!!!

William 000213, Lowe 070712
  • Tullemi

Vi är supernöjda med vår Bee Lättkörd, lillan sitter mkt bättre i Bee´n än i vår FUN, kan lätt köras med en hand så du kan snattra i mobilen . Den är faktiskt så lättkörd att man får "lära" sig köra vagn igen, hihi.

• Kajsan

Woho! Idag höll jag på att krocka med en LIKADAN Bugga som min, med fuskburberrysuffla.
    Jodå, hon såg mig inte alls
    Sen slog det mig att det var Mstery härifrån, och nu har jag vart inne och kollat bildtråd.
    Det var hon Världen är liten

• Kajsan
    bulankulan skrev 2008-07-05 22:30:59 följande:
    Hej hopp har jag bara fått för mig att det finns Buggaboo filtar eller stämmer det?? ;)
    Ja jag har en , kolla i galleriet på vagnen som står på altanen med vattnet bakom
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14