• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-07-05 22:43:02 följande:
    Woho! Idag höll jag på att krocka med en LIKADAN Bugga som min, med fuskburberrysuffla.Jodå, hon såg mig inte alls Sen slog det mig att det var Mstery härifrån, och nu har jag vart inne och kollat bildtråd.Det var hon Världen är liten
    Jag vill HAAAAAAA din sufflett
  • modestyclara
    Mawe123 skrev 2008-07-05 22:08:59 följande:
    Åh sitter och läser i tråden och längtar såååå efter min bugga!Har reklamerat ett defekt chassi hos babytrader och väntat i två veckor på ett nytt chassi nu...Kör en gammal BRIO och en lånad Emmaljunga medan jag väntar, men inte är det som att köra bugga inte, VILL HA min vagn tillbaka NU!!!
    Oj vad länge du fått vänta. Jag fick min på en vecka...
  • oOrosamarängerOo
    mamma på vift skrev 2008-07-06 15:14:59 följande:
    Åhh vill ha en ny toppklädsel till vagnen...men kan inte bestämma mig för vilken färg!! Har denim bas...så jag funderar på denim, nya oranga eller nya rosa. Vad tycker ni??
    Rosa år supersnyggt till denim, har både ny o gamla rosa o denim topp och har deninsufflan och nya rosa liggdelslocket, sååå snyggt ihop
    Annars, fast du inte hade det som val så är offwhite o denim klockrent ihop
  • modestyclara

mamma på vift skrev 2008-07-06 15:14:59 följande:

Åhh vill ha en ny toppklädsel till vagnen...men kan inte bestämma mig för vilken färg!! Har denim bas...så jag funderar på denim, nya oranga eller nya rosa. Vad tycker ni??
    Jag köpte nya orangea fleecen till min denim men jag tycker den orangea är lite för aprikos för min smak så jag tror jag ska skaffa en brun eller blå topp istället. Har även den rosa fleecen hemma och den är snygg till denim (har den dock på min svarta gecko just nu). Snyggast just nu är faktiskt min svarta solsufflett till denimvagnen Trist men sant.
  • Jeshk

*suck* Jag har den rosa fleece solsufletten jag köpte till dottern förra sommaren som jag älskar färgen på. Den e verkligen fiiin. Men nu fick jag en liten pojke å ångrar att jag köpte den rosa. Skulle köpt den röda eller den gula som jag tänkte först. Såg en röd på stan går å då blev jag ännu mer suuur på mig själv. Gripande, får väl sälja min å köpa en ny *gruff*

• oOrosamarängerOo
    Jeshk skrev 2008-07-06 17:46:27 följande:
    *suck* Jag har den rosa fleece solsufletten jag köpte till dottern förra sommaren som jag älskar färgen på. Den e verkligen fiiin. Men nu fick jag en liten pojke å ångrar att jag köpte den rosa. Skulle köpt den röda eller den gula som jag tänkte först. Såg en röd på stan går å då blev jag ännu mer suuur på mig själv. Gripande, får väl sälja min å köpa en ny *gruff*
    Hahaha, när jag köpte camen till sonen fick han ha rosa under hela hans vagnperiod, undantag fär gul nångång Rosa är en färg, inte ett kön
  • molly 81

SååJuicy: Gillar din kommentar. Rosa är en färg inget kön. Sen har jag inte tar på min lilla tjej rosa är en annan sak;)

• Jeshk

Hihi... jag veeeeeeeeeeeeeeeeet! Men jag bor i gammaldags England å här är aaaaaaaalllt rosa flicka å aaaaaaaalllt blått e pojke. Så jag orkar inte förklara för alla hela tiden. Sen är jag ju lite av matchar galen.

• oOrosamarängerOo
    molly 81 skrev 2008-07-06 18:12:55 följande:
    SååJuicy: Gillar din kommentar. Rosa är en färg inget kön. Sen har jag inte tar på min lilla tjej rosa är en annan sak;)
    Hihi, ja min son får stå ut med rosa kläder med...fast han gillar rosa Inga flickkläder dock, utan typ rosa lacoste och gant shortor eller annat "killigt" eller unisex med rosa detaljer. Bor i Sthlm och är så vanligt med rosa på killar här
    Jeshk skrev 2008-07-06 18:14:35 följande:
    Hihi... jag veeeeeeeeeeeeeeeeet! Men jag bor i gammaldags England å här är aaaaaaaalllt rosa flicka å aaaaaaaalllt blått e pojke. Så jag orkar inte förklara för alla hela tiden. Sen är jag ju lite av matchar galen.
  • Salt Groda

Vad tror ni blir mest solblekt, en suflett i fleece eller en i canvas?
    Hade tänkt ha blå om det gör någon skillnad?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14