• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Babiesen
    Kajsan skrev 2008-07-06 10:42:14 följande:
    Hmm...ja inte minns jag var jag var inte, hysteriskt letande efter kläder att ha på bröllop i helgen.AH! var det dig jag frågade om byxorna fanns i större storlek? Meandi är det mest för att jag säljer det själv och det blir enklast så
    Ja det var det!

Och jag tror föresten att du skulle kunna ha våra 44or! Men de sa jag inte .
    Du får komma in igen så kan jag hjälpa dig hitta ngt fint (om du inte redan gjort det)...
  • hallonsoda0

Jag undrar hur liggdelen till er bugaboo är, lutar den neråt? Jag tycker att den liksom lutar frammåt ganska mkt mot framhjulen liksom. Ska det vara så?

• Ms Clint

Jag läste i någon tråd att Bugaboo ska lansera en syskonvagn till hösten. Är det någon som vet om detta stämmer eller är det bara rykten?

• Kajsan

Ms Clint skrev 2008-07-06 14:39:27 följande:

Jag läste i någon tråd att Bugaboo ska lansera en syskonvagn till hösten. Är det någon som vet om detta stämmer eller är det bara rykten?
    Det har jag också försökt få svar på, kan inte få fram nån info om det nånstans.
    Men varför skulle de gå ut med det på barnbutiken om det inte låg nån sanning bakom? *Hoppas*
  • mamma på vift

Åhh vill ha en ny toppklädsel till vagnen...men kan inte bestämma mig för vilken färg!! Har denim bas...så jag funderar på denim, nya oranga eller nya rosa. Vad tycker ni??

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • SStina
    mamma på vift skrev 2008-07-06 15:14:59 följande:
    Åhh vill ha en ny toppklädsel till vagnen...men kan inte bestämma mig för vilken färg!! Har denim bas...så jag funderar på denim, nya oranga eller nya rosa. Vad tycker ni??
    Rosa är ju så snyggt ihop med Denim...men det är ju orange oxå förrestenFundersam
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Irish

Hejsan.

Jag ska flyga till stockholm om 3 veckor, vågar jag checka in min nya buga???

• Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-07-05 15:35:11 följande:

Mammsen: Vilken knep du? Jag knep den röda precis! lite mer än 400 pix! Som hittat!
    Knep en sand tidigare för 360:- Tror jag de blev....
  • FL Lisa
    Irish skrev 2008-07-06 15:41:38 följande:
    Hejsan.Jag ska flyga till stockholm om 3 veckor, vågar jag checka in min nya buga???
    jag har åkt mellan gällivare och stockholm 4 gånger sen i oktober...alltså 8 flygresor totalt och jag har aldrig haft några problem med vagnen. Jag har iof en resebag till den.
    Vi ska flyga igen imorgon och jag tänkte ta med vagnen även då..fast vi nu för tiden även äger en McLaren. Men buggan är ju så skön att ha med när man ska vara borta lite längre stunder.
  • tlillan

Nu har buggan äntligen kommit. Har monterat ihop den o är jätte nöjd. Tänkte lägga in en bild i bildtråden om jag bara kommer på hur man gör...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14