• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-07-05 22:43:53 följande:
    Ja jag har en , kolla i galleriet på vagnen som står på altanen med vattnet bakom
    Ah, det är ju den jag har här på bild också Kolla noga, ser du filten ?
  • Tullemi

Soo juicy: är alla dessa vagnar dina och inhysta i ett (eget?) rum i hemmet? Haha, va coolt. Min man skulle få dåndimpen .

• Jeshk

Angiee: Ja, klart att du ska gå tillbaka å reklamera suffletten. De behöver ditt chassi nummer å kvittot. Är vagnen under 1 år får du nya reservdelar gratis även solblekt sufflett. Jag hade samma problem med min svarta fleece suflett men ska få en ny nu. Men vet inte om du kan få den inom två veckor - du får nog fråga dom.

• NovJenny
    Jeshk skrev 2008-07-05 23:30:27 följande:
    Angiee: Ja, klart att du ska gå tillbaka å reklamera suffletten. De behöver ditt chassi nummer å kvittot. Är vagnen under 1 år får du nya reservdelar gratis även solblekt sufflett. Jag hade samma problem med min svarta fleece suflett men ska få en ny nu. Men vet inte om du kan få den inom två veckor - du får nog fråga dom.
    Näe? Får man ny suflett då?
    Min blev helt solblekt efter förra sommaren men nu är det ju mer än ett år sedan jag köpte den-
    TYPISKT!
  • thj
    NovJenny skrev 2008-07-05 23:46:58 följande:
    Näe? Får man ny suflett då?Min blev helt solblekt efter förra sommaren men nu är det ju mer än ett år sedan jag köpte den- TYPISKT!

Men du har två års garanti på bugga så det gäller än

Kram

• NovJenny
    thj skrev 2008-07-05 23:51:19 följande:
    Men du har två års garanti på bugga så det gäller än Kram
    Åååh, gör den!
    ska jag ta kontakt med de jag köpte den av? Dum fråga kanske..
  • Tullemi
    thj skrev 2008-07-05 23:51:19 följande:
    Men du har två års garanti på bugga så det gäller än Kram
    Då kommer vi in på den där frågan som jag stod inför i helgen: jag har en vagn som jag ska sälja (-08) och butiken jag köpt den av säger att man aldrig kan lämna över garantin. Den gäller endast för försteköparen. Jag har inte forskat närmare i detta, så är det nån som vet om garantin endast är knuten till den som köpt vagnen från butik???
  • molly 81

Garantin är knuten till dig som köpt.

Det är ju du som står på den. Tyvärr är det så. Men jag tror inte det blir något problem att sälja en bugga, de brukar gå rätt fort=)

• Jeshk

Jodå, har reklamerat grejjer två omgångar. Två framhjul som gått sönder, den del av selen som kommer från ramen gick sönder och en solblekt suflett. Fast då sa de ett år... men det kanske är två år då... vore ju ännu bättre.

• thj
    NovJenny skrev 2008-07-05 23:53:15 följande:
    Åååh, gör den! ska jag ta kontakt med de jag köpte den av? Dum fråga kanske..
    ja i första hand i den butik du köpt den

kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14