• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Nicke Nyfiken

Någon som vet om dom rosa sufletterna till Bee har kommit och i sånna fall vart man kan köpa den? Alltså bara sufletten inte hela vagnen.

• jessica1979

PARASOLL-FRÅGOR: Hur bra är parasoll egentligen? Hört väldigt delade meningar. Vilken färg är snyggast till grå bas/sand topp? Skyddar sand sämre än en mörkare? Blir det varmt med ett svart? Tack för hjälpen!

• slma

i mitt galleri finns bilder pa bugaboos egna stabräda monterad pa vagn, bade sitt och liggdel tror jag...atminstonde liggdelen.

• Ms Kanga
    jessica1979 skrev 2008-07-08 10:53:13 följande:
    PARASOLL-FRÅGOR: Hur bra är parasoll egentligen? Hört väldigt delade meningar. Vilken färg är snyggast till grå bas/sand topp? Skyddar sand sämre än en mörkare? Blir det varmt med ett svart? Tack för hjälpen!
    Bugaboos parasoll är jättebra, sitter fast ordentligt och går att vinkla. Jag tror inte att sand skyddar sämre för det har en silver insida som tar bort solljuset. Däremot skulle jag inte välja ett grått parasoll för det ser fult solblekt ut redan från början hellre ett svart i så fall om du vill ha en mörk färg.
  • Lokatt

en ståbräda fråga, är det svårt att gå med bugaboos egna ståbräda på? Den ser ut att komma så långt bak? Och är den ivägen när den är upphängd?

• Moa38
    slma skrev 2008-07-08 10:56:30 följande:
    Moa30: kollade just, den syns pa bade sitt och liggdelen
    Tack. Skall genast kolla
  • Moa38
    slma skrev 2008-07-08 10:56:30 följande:
    Moa30: kollade just, den syns pa bade sitt och liggdelen
    Den ser mkt större ut än buggyboard. Får nog bli en sådan (trots priset) Kommer att ha en liten 2åring när den lille kommer, som kanske inte orlar gå hem från dagis varje dag
  • Ms Kanga
    Nicke Nyfiken skrev 2008-07-08 10:41:02 följande:
    Någon som vet om dom rosa sufletterna till Bee har kommit och i sånna fall vart man kan köpa den? Alltså bara sufletten inte hela vagnen.
    Familjetorget har hemma enligt deras hemsida
  • haberg

jessica1979; jag kommer inte alls överrens med parasollet tyvärr! kommer att köpa en suflett från Aussies finest ist! har haft parasollet ett år, men fortfarande tycker jag att det är bökigt att få till det så att det skyddar bra.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14