• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-07-08 14:00:07 följande:
    Nope! Ser helt oloka ut och fästs på olika sätt.
    olika ut
  • angiee

Var på BONTI Idag för att reklamera mitt chassi. Så som jag förstod det skulle det inte vara några som helst problem att få ett nytt, dom ska ringa mig när det nya kommit till butiken men att jag fick räkna med 3-4 veckors väntetid ! jaja, bara det kommer ett nytt!

Ang. min solblekta suflett sa expediten att dom kunde vara lite kinigare, så vi får se om jag får en ny, men det MÅSTE jag bara få!!!
    NÅGON som vet om man kan tvätta sittdelstyget + sufletten i tvättmaskin?
    Har även en OiOi skötväska, tror ni man kan slänga med den i maskin åxå?
    ღ ♥ ღ Vendla ღ ♥ ღ www.underbaramirakel.blogspot.com
  • Inka
    Kajsan skrev 2008-07-08 13:16:09 följande:
    Klicka av och lägg i varukorgen
    oki! inte så svårt va? ehumm..lite bekväm av mig
  • oOrosamarängerOo
    angiee skrev 2008-07-08 14:10:56 följande:
    Var på BONTI Idag för att reklamera mitt chassi. Så som jag förstod det skulle det inte vara några som helst problem att få ett nytt, dom ska ringa mig när det nya kommit till butiken men att jag fick räkna med 3-4 veckors väntetid ! jaja, bara det kommer ett nytt! Ang. min solblekta suflett sa expediten att dom kunde vara lite kinigare, så vi får se om jag får en ny, men det MÅSTE jag bara få!!! NÅGON som vet om man kan tvätta sittdelstyget + sufletten i tvättmaskin? Har även en OiOi skötväska, tror ni man kan slänga med den i maskin åxå?
    Jag har tvättat oioi hobo i maskin, 30grader och slängt med några handukar som extra skydd, gått jättebra!
  • Lille Mammsen
    MejaKiZnic skrev 2008-07-08 12:04:44 följande:
    Lite uppdatering på priser från ping-pong:Bugaboo Cameleon- 828,77 EURBugaboo Cameleon denim - 891,80 EUR + maintenance setfootmuff - 40,96 EUR if ordered together with stroller83,97 EUR if ordered individualBilligare på Babytrader om man bara ska ha vagn men inte mycket
    Fast Ping-Pong va tydligen JÄTTE bökiga med att ha att göra med vid ev. reklamationer mm
  • Lillpinglan
    Lillpinglan skrev 2008-07-07 18:02:36 följande:
    Hej!Har vänner som ska till USA snart. Jag funderar på att be dem köpa hem tillbehör till vår Cameleon. Någon som vet om det lönar sig? Några tips på prisskillnader? Egna funderingar;* Snöhjul* Adapter (dumt kanske om det inte passar sen?)* Transportväska* Extra åkpåseNån som vet nån bra sajt där man kan hitta snygga skötväskor? Gärna från särskilda butiker så man kan dirigera in vännerna där.. :) Vi har Bugaboos egna skötväska och tycker den är värdelös!
    Pushar igen.... Någon som kan bidra med lite info? :)
  • oOrosamarängerOo
    Lillpinglan skrev 2008-07-08 18:14:04 följande:
    Pushar igen.... Någon som kan bidra med lite info? :)
    Det lönar sig absolut då det är mycket billigare där, men att tänka på <att de amerikanska skiljer sig hur selena sitter så att köpa åkpåse och ev extra toppklädsel där på en gång, för annars passar inte de europeiska med hur hålen sitter.
    Har lite olika skötväskor som jag är nöjd med, bild finns i mitt galleri, men skulle jag till usa så skulle jag passa på och köpa en petunia pickle bottom då utbudet där av deras skötväskor är mycket större än i Sverige och snyggare färger.
  • madiecken

Hej hej!

Vart  hittar man såna där fästen som man kan hänga skötväskan i sen?

(¯`°?.¸ ღ BF 13/8 ღ ¸.?°´¯)
  • oOrosamarängerOo
    madiecken skrev 2008-07-08 18:38:01 följande:
    Hej hej!Vart  hittar man såna där fästen som man kan hänga skötväskan i sen?
    Finns olika, jag har jujube be connected finns på ex http://www.mylittlestar.se/
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14