• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan

tjohooooooo nu e jag hemma från en ljuvlig semester hoppas ni haft det bra!? orkar banne mej inte läsa ikapp 3 veckor så ni får uppdatera mej om det "hänt" ngt viktigt hahahah

• Natural
    SmillaMilla skrev 2008-07-10 20:35:11 följande:
    Alltså ärligt, loggan är inte allt Inte drar jag upp det där överflödiga suflett tyget sådär utan det får vackert dölja loggan på sittdelen. Bara för att det finns en logga så skall den inte synas. Alla vet att det är en bugaboo ändå.
    Det var mer som ett riktmärke för att förklara hur min suflett sitter.
  • SmillaMilla
    Natural skrev 2008-07-10 21:59:36 följande:
    Det var mer som ett riktmärke för att förklara hur min suflett sitter.
    ha ha okej.
  • Mael

Här är en till som är hemma från semester. Är ju lite av en doldis, men meddelar att jag lagt upp en beachbild på buggan från Barcelona i bildtråden Nu är jag grymt förkyld, men så fort jag frisknar till tillräckligt ska det sys sufletter. Har shoppat två galet snygga tyger...

- The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • madebyinferno
    CMN skrev 2008-07-09 13:18:01 följande:
    Nån som vill dela med sig av en bild på en Bee med ett barn på tre år i bildtråden?
    Bild i bildtråden nu inte den bästa men ska försöka ordna en bättre imorrn om du vill?!
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    bakabakalitenkaka skrev 2008-07-10 22:17:07 följande:
    jag tror jag gillar den lila mest jag med
    Har en lila bemine till också tror det finns bilder i mitt galleri någonstans (lite stökigt nu)

Min mamma gillade min bemine så mycket att jag köpte en egen till henne i födelsedagspresent - hon bara älskar den! (tips) Önskar att det fanns en "killig" variant till maken också
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    Förresten, måste bara få vädra min tanke och önskan om en Bugaboo dockvagn Hade inte det varit coolt???
    Kom och tänka på det när dottern försökte manövrera sin stora 4-hjuliga dockvagn häromdagen - stackars barn säger jag bara

Kan man inte göra en namninsamling om det och skicka till BB???
  • madebyinferno

Vad heter åkpåsen/filtgrejen med ett uttagbart foder många har i framförallt liggdelen???
    Fick minnesförlust totalt!!!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14