Lille Mammsen skrev 2008-07-10 10:06:45 följande:
Min lutar ner med ca 2cm mer ner vid suffletten & fått info att det skall dom EJ göra! Men lutar den mer ner vid fotändan så är det bra...dvs bättre för bebis då det ej är bra om för mycket blod rinner mot huvudet...lite dålig på att förklara men typ min bebis får mer blod i huvudet en va din skulle få!
Okej, tack!
Var inne på Bontibutiken på karlavägen och frågade också, då jag köpt vagnen på en annan Bontibutik. Där visade en tjej en bugga cam för mig och sa att denna lutar inte och det ska de ju egentligen inte göra. Hon sa att en kund hade hittills uppmärksammat samma sak, en liten lutning vid fotändan, skickat frågan till Bugaboo men ej fått svar på det än. Hon bad mig klicka och fixa lite så att det inte har råkat bli inställt så när man satt ihop den. Jag får väl kolla lite, annars går jag med den till butik så får vi se vad de säger.
Men håller med om att det I SÅ FALL är bättre att ha en minimal lutning åt fothållet än huvudhållet... men 2 cm?? Det lät rätt mycket, på min är det verkligen minimalt.. så pass minimalt att jag funderar på att skita i det... :S