• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • MGn

Hur sitter en frog åkpåse på cameleon, någon som vet?

• Nikas

Åh jag packade ner instruktionsboken på buggan tidigare idag, och nu sitter jag här och undrar om ni kan tala om för mig om det ska vara så här: När jag klickar bort liggdelen från chassit så är chassit nästan "löst/hoppfällbart" om man lägger vikten på stora hjulen.

Förstår någon vad jag menar?

Jag undrar om det är någon spärr jag har glömt att sätta i.

• Isanna
    martina78 skrev 2008-07-10 23:51:19 följande:
    ASG, låter som när maken skumpade ner för våra två trappsteg en gång och undrade i all hast om jag lyft ur lilleman innan, fast han bara hade hasat ner under locket helt
    Hahaha!
  • Vintersjäl
    martina78 skrev 2008-07-10 23:51:19 följande:
    ASG, låter som när maken skumpade ner för våra två trappsteg en gång och undrade i all hast om jag lyft ur lilleman innan, fast han bara hade hasat ner under locket helt
    Haha Borde finna sele i liggdelen, tycker jag!
    Emmsan skrev 2008-07-10 23:51:37 följande:
    hahah ajamen så gör melker oxå han sprattlar så benen böjer sej o så ligger han som en klump nere i fotänden
    Vad bra, då är jag inte ensam Tyckte så mycket om min fina liggdel och Viggo hade inga problem med att ligga ner, men just det där att han hasade ner krånglade till det en del.. Jag såg bara ett par fötter sparka vid fotändan och jag hann inte mer än 20 meter innan det var dags att rätta till hans lilla kropp igen
  • Isanna
    Nikas skrev 2008-07-10 23:59:17 följande:
    Åh jag packade ner instruktionsboken på buggan tidigare idag, och nu sitter jag här och undrar om ni kan tala om för mig om det ska vara så här: När jag klickar bort liggdelen från chassit så är chassit nästan "löst/hoppfällbart" om man lägger vikten på stora hjulen.Förstår någon vad jag menar?Jag undrar om det är någon spärr jag har glömt att sätta i.
    Det är ligg- och sittdelen som låser chassit. Så det är som det ska vara. När du klickar på ligg- eller sittdelen så låses chassit.
  • Kajsan
    Nikas skrev 2008-07-10 23:59:17 följande:
    Åh jag packade ner instruktionsboken på buggan tidigare idag, och nu sitter jag här och undrar om ni kan tala om för mig om det ska vara så här: När jag klickar bort liggdelen från chassit så är chassit nästan "löst/hoppfällbart" om man lägger vikten på stora hjulen.Förstår någon vad jag menar?Jag undrar om det är någon spärr jag har glömt att sätta i.
    Så ska det vara, liggdelen låser chassit.
  • Nikas

Åh sorry om jag har dumma frågor, men GÅR det att sätta svivelhjulen Fel utan att man märker det?

• Ms Kanga
    Nikas skrev 2008-07-11 10:07:26 följande:
    Åh sorry om jag har dumma frågor, men GÅR det att sätta svivelhjulen Fel utan att man märker det?
    nej men det händer att folk när de först monterar vagnen råkar ha de vita plastplupparna i låst läge utanför "hjulhusen" och då snurrar swivlarna bara 3/4 varv och vagnen blir svårstyrd .När man låser hjulen ska man skjuta upp de vita plastpluppar under vagnen i de fördjupningarna som finns där. Hoppas du förstår min virriga förklaring
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14