• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • LindaLii

Är den någon som har tips på en bra och gärna lite mindre skötväska??? Är ok om den är bred men gärna inte för hög. Är ute efter med som är svart och gärna har mönster. Typ som oioi carry all. Är det någon som har en bild eller gärna en åsikt om den på buggan? Har ju-ju-be clips att fästa den med...

♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och Hugo 22/4-08♥♥♥♥
  • Finasteunge

Ja har en oioi och tycker den hänger jätte bra på buggan.. Kan ta kort på den och lägga den i bilddagboken

LindaLii skrev 2008-07-11 13:23:02 följande:
    Är den någon som har tips på en bra och gärna lite mindre skötväska??? Är ok om den är bred men gärna inte för hög. Är ute efter med som är svart och gärna har mönster. Typ som oioi carry all. Är det någon som har en bild eller gärna en åsikt om den på buggan? Har ju-ju-be clips att fästa den med...
  • Carbon

Vi har ett uvskydd till våran bugga, MEN det har gått flera maskor i tyget (nätet)!! Tjejen är bara tre veckor så vi har ju inte använt det speciellt mycket! Någon mera som har fått maskor i sitt?
    Det måste väl ändå vara reklamation på det?

• Micjah

Lite OT...någon som har länk till UJ-tråden?
    Om den finns fortfarande?

• Emmsan

halloj var det inte så att det fanns en max vikt när man använde liggdelen dvs hur mycket barnet fixck väga max???

• molly 81

Hallo!! Allt bra i regnet?!

Var inne i en affär igår för att köpa lite saker till Snuggles(dottern;)

Frågar då lite snällt om jag får testa att sätta på cams suffla på min gecko. Affärstjejen blev jätte stött av min fråga. Började gå på om att garantin inte skulle gälla om jag gjorde så. Och att dessutom skulle den inte sitta bra på min gecko. Kontrar med att jag visste att det funkade för jag sett det på bild. Hon tvärvägrade, vände på klacken och gick. Men det är ju samma fäste till geckon och camen när det gäller parasoll, så det kan ju inte vara helt fel. Jag har alltid blivit bra bemött i den affären, men inte igår..

Jag blev helt ställd, sambon fick betala för det vi köpt medans jag gick ut.. Blev så tryckt stämning där. Undras om hon kände igen mig, för jag var inne på att köpa en bee innan ju, och då i denna affär. Då lovade hon mig att ställa undan bara jag ringde innan jag kom och så.. Men istället svassar jag in med en gecko..

• Nikas

Äh, har gett mig ang. den där minimaaaala lutningen på liggdelen, den är så liten så jag hajjar inte att jag stört mig på den. Jag är extremt pedantisk som människa och borde ha begärt få den ihopmonterad istället för att göra det själv... :)

Det är inget fel på vagnen och jag Älskar ju den redan liksom. Nu fattas bara bebisen så kommer nog alla hormonella urbrott ang. vagn och annat att släppa... ;)

• Emmsan
    Nikas skrev 2008-07-11 14:31:45 följande:
    Äh, har gett mig ang. den där minimaaaala lutningen på liggdelen, den är så liten så jag hajjar inte att jag stört mig på den. Jag är extremt pedantisk som människa och borde ha begärt få den ihopmonterad istället för att göra det själv... :)Det är inget fel på vagnen och jag Älskar ju den redan liksom. Nu fattas bara bebisen så kommer nog alla hormonella urbrott ang. vagn och annat att släppa... ;)
    lutar din liggdel??? på vilket sätt menar du?
  • Kajsan
    myHappiness skrev 2008-07-11 11:07:44 följande:
    Någon som har bild på brun bas med denim topp?
    Jag har i galleriet. Snyggast av alla tycker jag!
  • mamma på vift
    MGn skrev 2008-07-11 12:15:36 följande:
    Ngon som vet hur en fro åkpåse sitter i cameleon? need some answer!
    Den sitter bra tycker jag...hade en sådan till stora pojken i hans Cameleon.
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14