• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • modestyclara

kråkan krax skrev 2008-07-17 06:07:17 följande:

Hej!Jag har äntligen lyckats få mannen att bli intreserad av Bugaboo för dess unika charm, design och för att den är så himla praktisk!!! Ett problem kvar... han tycker att den är för dyr. Kan någon här i tråden ge förslag på uomlands internetsidor som säljer till ett billigare pris?Hej sålänge - en som drömde om en vit bugaboo inatt hi hi
    www.babytrader.eu
  • kråkan krax

modestyclara: Tack Den kostar där 8300kr, alltså några hundralappar under det svenska priset. Är det inkl frakt?

Vet någon om suflettklädseln går att tvätta?

*Kul att det finns en tråd med engagerade bugabooexperter *

• mamma på vift
    kråkan krax skrev 2008-07-17 10:53:53 följande:
    modestyclara: Tack Den kostar där 8300kr, alltså några hundralappar under det svenska priset. Är det inkl frakt? Vet någon om suflettklädseln går att tvätta?*Kul att det finns en tråd med engagerade bugabooexperter *
    Fast när du registrerar dig som ny kund får du 50 euro rabatt Japp toppklädseln går att tvätta.
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • kråkan krax

Jaha det ju bra!!! Så vagnen kostar då 7800kr, en tusenlapp mindre...bra! Är frakten i den kostnaden?
    Någon här i tråden som fixat vagn därifrån och är nöjd? Alltid lite riskigt om någon skulle gå isönder, måste man själv betala och skicka tillbaka vagnen på reklamation?

Vad bra att den går att tvätta. Blev sugen på en vit efter min dröm inatt Den blir ju lätt smutsig.

• ami

kråkan krax skrev 2008-07-17 10:59:19 följande:

Jaha det ju bra!!! Så vagnen kostar då 7800kr, en tusenlapp mindre...bra! Är frakten i den kostnaden?Någon här i tråden som fixat vagn därifrån och är nöjd? Alltid lite riskigt om någon skulle gå isönder, måste man själv betala och skicka tillbaka vagnen på reklamation?Vad bra att den går att tvätta. Blev sugen på en vit efter min dröm inatt Den blir ju lätt smutsig.
    Ja, frakten är med. Jag fick min vagn på 3 dagar (!) hem till dörren.
  • Glenda Glad
    Bugaboo Takata bilbarnstolen - är det någon som har den eller sitter inne med lite intressant info om den? Takata ska tydligen vara mycket bra märke och jag gillar tanken på att smidigt kunna sätta den på min vanliga vagn.

http://www.blocket.se/vi/16952322.htm?ca=14_s
    * Är i v 18 *
  • kråkan krax

Vad bra att frakten är inräknad Var inne nyss och kollade på sidan och "låtsas fyllde i" en camelion för att se av leveranskostnaden blev och när jag valde "Sweden" stod det 320kr??? Kan det vara något nytt att ta betalt för frakten? Eller håller jag på och beställer på fel sätt?

• kråkan krax

Tack för att ni är gulliga och hjälper mig

• kråkan krax

Glenda: Jag är också sugen på att köpa till bilbarnstolen... så himla bra att kunna klicka fast den i vagnen Vet du (eller någon annan) till vilken ungefär ålder barnet kan använda den bilstolen?

• myHappiness

Hej tjejer!
    Försöker fylla i garantikortet på bugaboos sida, men får bara upp felmeddelande när jag fyller i serienr. Vilka siffror ska med igentligen?

Nån som fyllt i nyligen, som vet?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14