• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • imsa

vad är det för skruvpåse? 

thj skrev 2008-07-17 00:19:24 följande:
    Japp
    ♥ nu är hon här ♥
  • thj
    imsa skrev 2008-07-17 00:24:48 följande:
    vad är det för skruvpåse? 
    *fniss* sorry trodde du visste..

Jo alla som köpt en bugaboo cameleon undertiden aug-08 - maj-08
    får en påse med nya skruvar att byta ut de gamla.

kram
  • Lille Mammsen

Idag prova jag gecko sittsen (problem med liggdelen) me silver sommar/uv-suffletten.....såg ju coolt ut Men min köttbulle satt inge vidare i den....han får nog ligga ett tag till när det blivit ordning på liggdelen! Vi rullar UJ´n så länge....tur att man råka ha extra vagnar

• imsa

hrm, nej det visste jag inte. köpte min vagn i jan 08, fick nytt chassi juni 08 och gjorde häromdagen en reklamation till på chassit. på det nya jag fick efter rekl. var fästet till flärparna annorlunda. men nu när jag ringde och rekl. igen sa de inget om skruvar utan att det antagligen blir ett nytt chassi igen. men då kanske jag borde ställa in mig på skruvar istället?

thj skrev 2008-07-17 00:28:51 följande:
    *fniss* sorry trodde du visste..Jo alla som köpt en bugaboo cameleon undertiden aug-08 - maj-08får en påse med nya skruvar att byta ut de gamla.kram
    ♥ nu är hon här ♥
  • MGn
    Lille Mammsen skrev 2008-07-17 00:45:24 följande:
    Hör ej hit men jag ÄLSKAR detta tyg!!!!!!!!!!!!!!!! Rullade en sån singel till dottern............. www.blocket.se/vi/17187631.htm
    Jag har haft två sånna....såååå snygga! har aldrig sett den i duo innan, synd man inte har två flickor, då hade dne varit det ultimata
  • Lille Mammsen
    MGn skrev 2008-07-17 01:01:53 följande:
    Jag har haft två sånna....såååå snygga! har aldrig sett den i duo innan, synd man inte har två flickor, då hade dne varit det ultimata
    ja me...jag-bängbula satt ju me två likadana singel flowerpower klädslar...
  • kråkan krax

Hej!

Jag har äntligen lyckats få mannen att bli intreserad av Bugaboo för dess unika charm, design och för att den är så himla praktisk!!! Ett problem kvar... han tycker att den är för dyr.

Kan någon här i tråden ge förslag på uomlands internetsidor som säljer till ett billigare pris?

Hej sålänge - en som drömde om en vit bugaboo inatt hi hi

• Ari Gold

Sittdyna med kvatvig-mönster i grönt i lagom storlek till buggan, eller tyg för att sy ett sådant, finns det någon butik där man kan köpa det?

• Lille Mammsen

Da Mutt skrev 2008-07-17 07:50:46 följande:

Sittdyna med kvatvig-mönster i grönt i lagom storlek till buggan, eller tyg för att sy ett sådant, finns det någon butik där man kan köpa det?
    Finns att köpa av ditten&datten tidigare iallafall....

www.blocket.se/vi/17150320.htm
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14