• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    myHappiness skrev 2008-07-17 12:12:47 följande:
    Hej tjejer!Försöker fylla i garantikortet på bugaboos sida, men får bara upp felmeddelande när jag fyller i serienr. Vilka siffror ska med igentligen?Nån som fyllt i nyligen, som vet?
    Lyft bort ligg/sittdel och på mitt ramen sitter en etikett på den sår det ex serail nr det ska du fylla i

kram
  • myHappiness
    thj skrev 2008-07-17 12:17:28 följande:
    Lyft bort ligg/sittdel och på mitt ramen sitter en etikett på den sår det ex serail nr det ska du fylla i kram
    skriver just det nr, men det funkar inte. Hur många siffror ska med, bara nr eller även det med bokstaven sen nr?

Tack för hjälp!
  • myHappiness

Never mind! Nu gick det.

Psss Thj, har lagt in en beställning på denim liggdel hos er! Kan du inte trolla så den kommer in snart???

• thj
    myHappiness skrev 2008-07-17 12:23:23 följande:
    Never mind! Nu gick det.Psss Thj, har lagt in en beställning på denim liggdel hos er! Kan du inte trolla så den kommer in snart???
    Oh min vän önskar att jag kunde..
    Vi har lagt in order på dem,så nu hoppas jag de lösa basdelerna kommer fooort

tack snälla för din order
  • spiritsinlove

kråkan krax

Jag får det till 7500 SEK med dagens kurs
    Någon skrev att man kunde välja mellan 2 alt och att det ena innebar gratis frakt..
    Men jag vet inte..försöker själv lista ut det

• kråkan krax

spiritsinlove: Tack för svar, det låter ju skiiitbra helt enkelt Ja om man får välja så tar man ju gratis? Om du orkar så får du gärna berätta hur man gör om du själv listar ut det.

Har precis skickat över länken till min sambo på jobb. Han skrev tillbaks att om det är det priset som gäller så kan han också tänka sig att vi köper en Ohhhh jag känner att min cameleon kommer närmre och närmre

• spiritsinlove

kråkan krax skrev 2008-07-17 12:45:51 följande:

spiritsinlove: Tack för svar, det låter ju skiiitbra helt enkelt Ja om man får välja så tar man ju gratis? Om du orkar så får du gärna berätta hur man gör om du själv listar ut det.Har precis skickat över länken till min sambo på jobb. Han skrev tillbaks att om det är det priset som gäller så kan han också tänka sig att vi köper en Ohhhh jag känner att min cameleon kommer närmre och närmre
    Ja, jag kollar mest för en kompis, men talar om ifall hon "lyckas" beställa en
    Men som jag fattat det är det det priset som gäller, utan fraktkostnad eller annat
    Lycka till
  • Milliemolly

Jag undrar också hur länge de kan ha Bugaboo Takata stolen?

Det står 0-13 kg men det brukar bero på längden i vanliga fall?

• Lokatt
    Milliemolly skrev 2008-07-17 13:11:08 följande:
    Jag undrar också hur länge de kan ha Bugaboo Takata stolen? Det står 0-13 kg men det brukar bero på längden i vanliga fall?
    babyskydd brukar vara till en max vikt. 13kg är standard för det, men i praktiken byter man vid ca 10mån ju.
  • Lokatt

13kg eller ett år, brukar det vara på babyskydd...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14