• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan
    Mamma och Fru skrev 2008-07-26 23:09:40 följande:
    Jag hade tagit den med två för jag antar att då kan du ha den på handtaget eller på skumgummit vilket du vill
    ahaaa hm just det ja det va en smal o en tjockare o då gick det att ta av parasollet från fästet oxå o det e ju bra men är det den gamla modellen då??
  • FinalFantasy

Veteranen har talat

Shoegirl skrev 2008-07-26 23:11:12 följande:
    Ett fäste som ska sitta på skumgummit = gamlaTvå fästen varav ett passar på skumgummit och andra på t.ex. styret = nyaHepp!
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Emmsan
    Shoegirl skrev 2008-07-26 23:11:12 följande:
    Ett fäste som ska sitta på skumgummit = gamlaTvå fästen varav ett passar på skumgummit och andra på t.ex. styret = nyaHepp!
    åhh tack
  • FinalFantasy

Höll på att skriva veterinären (sorry OT)

• Dis

Jag är väldigt glad över att vara cam-ägare igen. Sonen sitter som en prins i buggan nu. Och så smidig och snygg den är :)

Köpte ett brunt parasoll på barnbutiken i kungens kurva. Fick med 2 fästen ett till cammen och det andra till Bee. Det lilla fästen som satt på parasollet skulle passa cammen och det gjorde det. Men nu tror jag det blev fel ändå..tyckte inte att jag fick till det riktigt satte parasollet på handtaget. Nu ser jag att många satt det på ramen och då skulle det nog sitta bättre..men då passar inte fästet, och jag kan inte hitta det andra. Hur ligger det till, vilket fäste är det som passar cammen?

• Mamma och Fru
    Emmsan skrev 2008-07-26 23:07:58 följande:
    nää men att bugaboo tillåter dem att sälja nåt de inte kan ett skit om.. o HUUUUURRRR ska jag få tag i en sommarsuflettsuflett o parasoll innan vi åker på måndag :(
    vart bor du och vilka färger vill du ha?
  • Emmsan

hm men tror ni det är nån webbbutik som skickar saker en söndag dåååå ?? :(

• FinalFantasy

Dom skickade mitt paket idag

Emmsan skrev 2008-07-26 23:13:03 följande:
    hm men tror ni det är nån webbbutik som skickar saker en söndag dåååå ?? :(
  • Emmsan
    Mamma och Fru skrev 2008-07-26 23:12:46 följande:
    vart bor du och vilka färger vill du ha?
    bor i karlskrona o mest av allt vill jag ha en röd sommar suflett o ett offwhite parasoll men blir desperat o tar vad jag får tag i snart lilleman e ju svettig i vagnen :( 
  • Emmsan
    FinalFantasy skrev 2008-07-26 23:14:00 följande:
    Dom skickade mitt paket idag
    men åhhh försent nu juh :(
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14