• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FinalFantasy
    Natural skrev 2008-07-26 14:52:51 följande:
    Jaha, jag fattade det som hela klädseln och rusade in på kidz, men såg bara det vanliga priset på 1000 kr för komplett klädsel.Nää, nu ska jag åka och bada med barnen, dem vill iväg nuuuuu, bara att lyda
    Maila dem De är supersjyssta!
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • mammatill2härligavildar

Måste bara få berätta att just nu ligger lilla Alfons som föddes 08.50 den 24:e juli och sussar gott i buggan. Förstod nog att den skulle bli en tidig favvis även för honom=)

• FinalFantasy
    Mållgan skrev 2008-07-26 15:39:08 följande:
    Måste bara få berätta att just nu ligger lilla Alfons som föddes 08.50 den 24:e juli och sussar gott i buggan. Förstod nog att den skulle bli en tidig favvis även för honom=)
    Klok pojke Grattis till bebisen
  • Ms Kanga
    Njut av tiden, bebisdoften försvinner så fort. Stort Grattis
  • FinalFantasy
    bennysson skrev 2008-07-26 16:06:03 följande:
    har ni sett någon annanstans där de säljer sånna här barnvagnspåsar? www.vurm.se/sommar%20159.jpgär ute efter en.... i brunt..
    Åh vilken söt
  • thj
    GRATTIS

Så underbart liten Alfons..

Önskar er en underbar sommar med er lille

kramizz

• lillebror ja

...nu måste jag bra ha en rosa suflett till mitt lilla bee!!! VART hittar jag det????? Vill helst ha nu!! Vet någon något om leveranstider??

• Noiis
    SooJuicy skrev 2008-07-26 08:47:30 följande:
    Ja, jag tycker det iallafall. Har haft den och är meeegabig och tung va den med:( Den dinglade så den slog i benen och hängde inte alls bra, som att hänga en stor resebag på vagnen ungefär.
    :( vad synd den är ju så snygg. men har inte sett den live. Men då vet jag att jag får leta vidare!
  • Finasteunge
    thj skrev 2008-07-25 23:40:46 följande:
    Är jag med nutog de i butiken sönder din vagn??har du en skruv som du ska vänta på tills den faller bort?Det är inte svårt att reklamera ett chassi,bugaboo är mkt bra att ha att göra med.1-4v ska du ha ett nytt chassi påKram
    Ja hon tod sönder ena sruven där snäppfästet sitter.
    Ja och ja måste vänta tills den ramlat ut det är helt sjuk tycker ja att dom ska hålla på att pilla sönder vagnen innan dom reklamerar..
    Jesper 070816
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14