• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Fröken Småland
    MGn skrev 2008-07-26 22:00:25 följande:
    Är de lätt att sälja vagnar nu eller ska man vänta till efter semestertiderna?
    Noas mamma skrev 2008-07-26 22:02:27 följande:
    Äh folk väntar barn även under semestern Tror inte att de gör nån skillnad de e ju värt att testa
    Jag tycker det verkar som att marknaden är väldigt trög just nu, jag har själv gjort några riktiga fynd. Skulle nog ha väntat med försäljning till september när folk kommit ikapp med ekonomin.
  • oOrosamarängerOo
    MGn skrev 2008-07-26 21:59:38 följande:
    Ja, fyra stycken till två barn ;) dock bara en som är ny, o den ska stanna. De andra tre står hos min mamma.
    Hihi, som jag är den rätta att fråga, fast mina fem är ju alla olika    Men 4 buggor, spela roll hur många barn man har, maxat med 4 st
  • Mamma och Fru
    MGn skrev 2008-07-26 22:10:20 följande:
    Noas mamma skrev 2008-07-26 22:02:27 följande:
    Jag tönkte mer att folk kanske inte hade tid att sitta vid datorn, men denna tråden motbevisar visst de ;)
    Jag hade lagt ut dom nappar nån så nappar nån! Gör ju inget om dom får ligga inne ett tag och om du inte är i behov av att bli av med dem nu så skulle jag vänta på rätt köpare alltså en som inte prutar
  • Emmsan

nu vill jag ha hjälp :( va inne på babyproffsen o skulle köpa en sommarsuffla o ett parasoll man antar ju att det är saker återförsäljare har inne.. eller? jo iallafall bad om en sommarsuflett o han  säger hmm o ger mej ett uv skydd!!!!!! nää haha sa jag en suflett jamen säger han en vanlig suflett menar du nää en sommarsuflett han ser frågande ut o säger jamen såna finns det inte grrrrrrrr fick förklara o han söger att minst 8 veckors lev tid på dem!! jaha men ett parsaoll måste jag ju andå ha nu innan vi åker ivög på sem igen.. jaha ett rött o ett brunt varav två olika fästen på dem båda.. i det röda låg det två fästen som han dock inte visste om man skulle fästa på chassit eller skumgummit  o i det bruna ett långt som han def visste skulle sitta på skumgummit!!! jag frågar vilket utav dem som är det "gamla" fä'stet o det kan han inte heller svara på :(

åhh jag blir tokiiiiiiiiig.. så nu tjejer lös åtminstone problemet med suflett fästena åt mej :( vilket är bäst?

• FinalFantasy

Emmsan.. babyproffsen är inte kända för att vara smarta

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Emmsan
    FinalFantasy skrev 2008-07-26 23:06:03 följande:
    Emmsan.. babyproffsen är inte kända för att vara smarta
    nää men att bugaboo tillåter dem att sälja nåt de inte kan ett skit om.. o HUUUUURRRR ska jag få tag i en sommarsuflettsuflett o parasoll innan vi åker på måndag :(
  • MGn

Mamma och Fru skrev 2008-07-26 22:59:45 följande:

Jag hade lagt ut dom nappar nån så nappar nån! Gör ju inget om dom får ligga inne ett tag och om du inte är i behov av att bli av med dem nu så skulle jag vänta på rätt köpare alltså en som inte prutar
    Jo de låter vettigt, jag ska nog lägga in dom o se vad det blir av dom, kommer ingen köpare så får jag vänta att sälja dom, det är mest platsen i hallen som behövs ;)
  • FinalFantasy

Blocket? *klurar* (inboxa thj? de kanske hinner få det med posten så du har måndag?)

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Mamma och Fru
    Emmsan skrev 2008-07-26 23:04:17 följande:
    nu vill jag ha hjälp :( va inne på babyproffsen o skulle köpa en sommarsuffla o ett parasoll man antar ju att det är saker återförsäljare har inne.. eller? jo iallafall bad om en sommarsuflett o han  säger hmm o ger mej ett uv skydd!!!!!! nää haha sa jag en suflett jamen säger han en vanlig suflett menar du nää en sommarsuflett han ser frågande ut o säger jamen såna finns det inte grrrrrrrr fick förklara o han söger att minst 8 veckors lev tid på dem!! jaha men ett parsaoll måste jag ju andå ha nu innan vi åker ivög på sem igen.. jaha ett rött o ett brunt varav två olika fästen på dem båda.. i det röda låg det två fästen som han dock inte visste om man skulle fästa på chassit eller skumgummit  o i det bruna ett långt som han def visste skulle sitta på skumgummit!!! jag frågar vilket utav dem som är det "gamla" fä'stet o det kan han inte heller svara på :(åhh jag blir tokiiiiiiiiig.. så nu tjejer lös åtminstone problemet med suflett fästena åt mej :( vilket är bäst?
    Jag hade tagit den med två för jag antar att då kan du ha den på handtaget eller på skumgummit vilket du vill
  • Senap

Ett fäste som ska sitta på skumgummit = gamla
    Två fästen varav ett passar på skumgummit och andra på t.ex. styret = nya

Hepp!

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14