• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • MGn
    mamma2003 skrev 2008-07-26 21:39:06 följande:
    Jag skulle betala 3.500:-, resp 4.000:- resp 5.500:- för de vagnarna, plus minus en femhundring beroende på färg. Helst minus men så är jag smålänning också .
    Tack så mycket! Då blir de tre annonser på blocket ;)
  • oOrosamarängerOo
    MGn skrev 2008-07-26 21:20:32 följande:
    Jag behöver lite hjälp med mina vagnar, tre av fyra buggor ska ut från huset, men jag har ingen koll på beg pris, var ungefär ligger följande:Röd frog 05, väl använd (ej solblekt)Mörkblå frog 05, väldigt fint skick (ej solblekt)Mörkgrå/röd cameleon 06, väldigt fint skick, fleece är tvättade en gång (ej solblekt)Det är så himla svårt att veta vad man ska ta för dom, man vill ju ha ut så mycket som möjligt så man kan köpa nya tillbehör till den sista vagnen ;)(OBS! INGEN ANNONS!)
    Har du fyra buggor??
  • FinalFantasy

haha ungefär min reaktion är inte sotis!!

(sa hon som överväger köpa en cam till )  

SooJuicy skrev 2008-07-26 21:46:58 följande:
    Har du fyra buggor??
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Finasteunge
    thj skrev 2008-07-26 18:44:57 följande:
    men det låter helt tokigtHade de inte ett chassi du kunde åtminstone låna tills du får ett nytt..Vilken skruv har de pillat sönder?Kram
    Nää d hade dom inte, det ända chassi dom hade var visningsexet....
    den som sitter på högra snäppfästet....
    Tycker dom är så dåliga på sin sörvis har aldrig vart me om dåligare faktiskt.
    Jesper 070816
  • oOrosamarängerOo
    Finasteunge skrev 2008-07-26 21:50:24 följande:
    Nää d hade dom inte, det ända chassi dom hade var visningsexet....den som sitter på högra snäppfästet....Tycker dom är så dåliga på sin sörvis har aldrig vart me om dåligare faktiskt.
    Men då får de väl för sjutton låna ut visningsexet! och ta ditt de pillat sönder till visningsex under tiden!
  • Finasteunge

Är de nån som vet om man kan köpa reserver delar till flaskhållaren..? 
    fästet man sätter i vagnen har gått sönder.. 

Jesper 070816
  • MGn
    SooJuicy skrev 2008-07-26 21:46:58 följande:
    Har du fyra buggor??
    Ja, fyra stycken till två barn ;) dock bara en som är ny, o den ska stanna. De andra tre står hos min mamma.
  • MGn

Är de lätt att sälja vagnar nu eller ska man vänta till efter semestertiderna?

• Noiis
    MGn skrev 2008-07-26 22:00:25 följande:
    Är de lätt att sälja vagnar nu eller ska man vänta till efter semestertiderna?
    Äh folk väntar barn även under semestern Tror inte att de gör nån skillnad de e ju värt att testa
  • MGn

Noas mamma skrev 2008-07-26 22:02:27 följande:

Äh folk väntar barn även under semestern Tror inte att de gör nån skillnad de e ju värt att testa
    Jag tönkte mer att folk kanske inte hade tid att sitta vid datorn, men denna tråden motbevisar visst de ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14