• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Nicke Nyfiken

En dum fråga kanske men vad är skilnaden på den vanliga sufletten och sommarsufletten? Den till Been är ju silverfärgad är det för att reflektera bort solen? Vad jag förstår så är sommarsufletterna till tex Camen i samma färger och material som de vanliga eller är de också i nått annat material?

• thj
    Finasteunge skrev 2008-07-26 18:24:56 följande:
    Ja hon tod sönder ena sruven där snäppfästet sitter. Ja och ja måste vänta tills den ramlat ut det är helt sjuk tycker ja att dom ska hålla på att pilla sönder vagnen innan dom reklamerar..
    men det låter helt tokigt
    Hade de inte ett chassi du kunde åtminstone låna tills du får ett nytt..
    Vilken skruv har de pillat sönder?
    Kram
  • Fröken Småland
    Nicke Nyfiken skrev 2008-07-26 18:25:03 följande:
    En dum fråga kanske men vad är skilnaden på den vanliga sufletten och sommarsufletten? Den till Been är ju silverfärgad är det för att reflektera bort solen? Vad jag förstår så är sommarsufletterna till tex Camen i samma färger och material som de vanliga eller är de också i nått annat material?
    Ingen skillnad på materialet, finns allts i både canvas och fleece, men sommarsuffletterna har "fönster" för luftgenomströmning.
  • rosenkind

Är det inte så att cam suffletten också passar frog? Förstår inte varför det står "cameleon sun canopy"...passar den inte frog också?

• Fröken Småland
    rosenkind skrev 2008-07-26 21:02:22 följande:
    Är det inte så att cam suffletten också passar frog? Förstår inte varför det står "cameleon sun canopy"...passar den inte frog också?
    Den funkar även på Frog, men sitter allra bäst om man byter till Cameleons sufflettfästen. Finns att köpa hos www.kidzshop.se för 45:-/st.
  • oOrosamarängerOo
    Noas mamma skrev 2008-07-26 16:46:32 följande:
    :( vad synd den är ju så snygg. men har inte sett den live. Men då vet jag att jag får leta vidare!
    Men om du tycker det är snygg så gå till en butik som säljer den och testa, alla upplever ju allt olika
  • MGn

Jag behöver lite hjälp med mina vagnar, tre av fyra buggor ska ut från huset, men jag har ingen koll på beg pris, var ungefär ligger följande:

Röd frog 05, väl använd (ej solblekt)

Mörkblå frog 05, väldigt fint skick (ej solblekt)

Mörkgrå/röd cameleon 06, väldigt fint skick, fleece är tvättade en gång (ej solblekt)

Det är så himla svårt att veta vad man ska ta för dom, man vill ju ha ut så mycket som möjligt så man kan köpa nya tillbehör till den sista vagnen ;)

(OBS! INGEN ANNONS!)

• Liinda83
    Natural skrev 2008-07-26 14:53:31 följande:
    Är det i canvas?
    Japp har beställt i canvas!
  • Fröken Småland
    MGn skrev 2008-07-26 21:20:32 följande:
    Jag behöver lite hjälp med mina vagnar, tre av fyra buggor ska ut från huset, men jag har ingen koll på beg pris, var ungefär ligger följande:Röd frog 05, väl använd (ej solblekt)Mörkblå frog 05, väldigt fint skick (ej solblekt)Mörkgrå/röd cameleon 06, väldigt fint skick, fleece är tvättade en gång (ej solblekt)Det är så himla svårt att veta vad man ska ta för dom, man vill ju ha ut så mycket som möjligt så man kan köpa nya tillbehör till den sista vagnen ;)(OBS! INGEN ANNONS!)
    Jag skulle betala 3.500:-, resp 4.000:- resp 5.500:- för de vagnarna, plus minus en femhundring beroende på färg. Helst minus men så är jag smålänning också .
  • Fröken Småland
    mamma2003 skrev 2008-07-26 21:39:06 följande:
    Jag skulle betala 3.500:-, resp 4.000:- resp 5.500:- för de vagnarna, plus minus en femhundring beroende på färg. Helst minus men så är jag smålänning också .
    *fniss* Ja, alltså det står ju färg, men jag menar att vissa färger är jag personligen benägen att betala mer för. Fast jag har ju nästan alla färger
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14