• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FinalFantasy

Sitter och designar en skötväska som ska passa och hänga bra på bugaboovagnen Får se hur bra den blir. Ska köpa tyg i morgon tänkte jag och sen börjar jag väl sy Räknar med att första inte lär bli så bra men kanske nr 2 Får sy tre olika haha

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Natural

Nån som har Ju-Ju be be small sienna swirl eller Tiki Toffie ihop med sand bas eller som vet om det passar ihop? Det skär sig inte?

Vill inte bli bevsiken igen och behöva sälja väskan på Tradera eller skicka tillbaks den för att den inte passar i färgen.

Vad tror ni annars om Lotus? Finns den i Be small?

Ni som har Be small vad ryms?
    Vad är det för skillnad mellan den och BeTween?

• graze

Hallåå!! Kan man byta bas på Camen och vad kostar det ?? BB skötväskan är den bra ??? Tack snälla!

• FinalFantasy

Tror min sittbas gick på 600 nånting från kidzshopen

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Kajsan
    sweetlina skrev 2008-08-02 11:24:10 följande:
    hej är det någon här inne som har skötväskan JuJu BeSmall?? vi skickade efter den, men är den lite för liten, vad tycke rni som har/haft den? får man plats me det som man ska ha med sig??
    Jag tycker inte att den är för liten, klart förliten om man ska bort en hel dag och ska ha med sig ombyte och så, men det kan man ju ha i varukorgen i såfall.
  • mamma på vift
    sweetlina skrev 2008-08-02 11:24:10 följande:
    hej är det någon här inne som har skötväskan JuJu BeSmall?? vi skickade efter den, men är den lite för liten, vad tycke rni som har/haft den? får man plats me det som man ska ha med sig??
    Jag har besmall och jag får plats med det som behövs...ett ombyte, flaska, tetra med välling, blöjor, tvättlappar, burk med majskrokar, liten handduk, extra napp, plånbok, mobil och nycklar.
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Mamma Anna

Natural:
    jag hade en packa-be i färgen tikitoffe, passade jättebra till sand men jag sålde den för jag tyckte den var för stor. Ska se om jag kan hitta en bild på vagnen och väskan ihop...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14