• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • aktiveramera

Jaså det står 007! Då kanske det inte gör ngt. Har testat med färgvalen på bugaboos hemsida. Tycker off white ser snyggast ut då. Opraktiskt kanske... Denim kan man ju inte testa så är det ngn som har bild på detta får ni gärna lägga in .

Stargirl skrev 2008-08-15 14:39:45 följande:
    Bugaboo.com finns sån färg grej där man kan testa olika färger. Det står special edition 007 på denim tygerna. INTE 2007.
  • Edwina

Jag är i vagntittarstadiet igen då vi väntar tillökning i november. Jag är intresserad av  bugaboo cam men har inte bestämt mig till 100% än. Jag har några frågor som jag hoppas att någon med erfarenhet vill svara på 

Om man köper en begagnad på t.ex. blocket, vad är ett vettigt pris för en 06:a och framåt? Jag är inte intresserad av massa olika tillbehör till en början då vi har endel utan jag tänker mest på själva kompletta vagnen (ligg + sittdel).

Någon som har erfarenhet av teutonia fun vs. bugaboo? (Förstår att bugaboo ligger er varmast till) men jag är ändå intresserad av synpunkter!

Vi kommer att få barn i november. Hur funkar vagnen att dra om vintrarna? Vi bor i Sthlm så det är ju ändå mest slask och vi kör mest på gångvägar, trottoarer, parker mm. Alltså inte mkt i terräng. Vad har ni för erfarenhet av vinterhjulen, är de ett 'måste' under den snöiga årstiden?

♥ Elvin 050506 ♥ BF 081116 ♥
  • Mamma till Cleo och Abbe

Jag har bild på röd och denim, ska bara klura ut hur man får in den i bildtråden...

Vårt underverk är här, Cleo kom 080604!
  • Mamma till Cleo och Abbe

Så, nu ska det finnas bild på min vagn i bildtråden (hoppas jag...)

Vårt underverk är här, Cleo kom 080604!
  • Tullemi

Jag har haft en FUN och den är väl OK, men hade jag stått inför ett köp idag så hade jag köpt en Cam. FUN´s varukorg är skräp när sittdelen sitter på, vagnen är ganska tung (tycker jag iaf), jag tycker att sufletten är ganska säckig och ful på FUN (men ack så bra och kan dras fram långt, saaaknar den). Det är det jag kommer på nu.... Jo, den är ganska låg i modellen, plus att lillan satt dåligt i sittdelen när det var dags att använda den. Det var då FUN såldes.

• SchumiFerrari

Fick nya skruvar till mitt chassi idag.. tyckte inte att de höll något bättre.. ska testa i helgen så får vi se. Annars så blir det direkt kontakt med Bugaboo och be om nytt chassi. Fick ju liksom bara skruvar när jag tog det via den affär där jag köpte den...

*Älskade Noa*
  • myHappiness

Även jag har bild på röd/denim.

• Noiis

Jag tycker att helrött är jätte fint! eller rött och brun lite höstigt

• movie
    Edwina skrev 2008-08-15 15:02:53 följande:
    Jag är i vagntittarstadiet igen då vi väntar tillökning i november. Jag är intresserad av  bugaboo cam men har inte bestämt mig till 100% än. Jag har några frågor som jag hoppas att någon med erfarenhet vill svara på  Om man köper en begagnad på t.ex. blocket, vad är ett vettigt pris för en 06:a och framåt? Jag är inte intresserad av massa olika tillbehör till en början då vi har endel utan jag tänker mest på själva kompletta vagnen (ligg + sittdel).Någon som har erfarenhet av teutonia fun vs. bugaboo? (Förstår att bugaboo ligger er varmast till) men jag är ändå intresserad av synpunkter!Vi kommer att få barn i november. Hur funkar vagnen att dra om vintrarna? Vi bor i Sthlm så det är ju ändå mest slask och vi kör mest på gångvägar, trottoarer, parker mm. Alltså inte mkt i terräng. Vad har ni för erfarenhet av vinterhjulen, är de ett 'måste' under den snöiga årstiden?
    Har en kompis som har fun och jag har cam. Hon kan inte vända handtaget om och hjulen är hårda och kan inte låsas, dom små fram alltså Om man går på grus tex kan jag vända och köra med dom stora hjulen fram och hon vill helst inte gå på grus då det är jobbigt att dra vagnen baklänges. Jag har haft min cam i 3 veckor och skulle aldrig vilja byta ut den Du får även en bra madrass till liggdelen(cammen) och prisskilnaden är inte så stor. Min kompis ångrar att hon inte köpte en bugaboo.
    Våran lilla tjej är här nu 080728
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14