• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-16 02:46:10 följande:
    Plats 17 kom jag på, inte mycket att hurra för i bee-kassan Been har världens underligaste sele, det gick inte att expandera större så min 5 mån fick runt det runt höfterna.Kan hända att jag fick ett måndagsexemplar
    Jag tror att du inte satte selen i läge nr II. Den kommer alltid i nr I och sen måste man göra den större. Min 5 åring får plats i Bee selen så du måste behållit den i mini mebis storleken. Kan det vara så?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    bennysson skrev 2008-08-16 06:54:35 följande:
    någon som haft OTH åkpåse i buggan? hur var det?hur är simple worlds åkpåsar?velar lite nämligen. vill ha en svart!
    OTH´s glider rakt ur. De är så glatta att de inte sitter kvar i fem sekunder. Iaf inte i sittande läge.
    *~Bugaboo RULES~*
  • juliajulia

Hej tjejer jag har sett i bildgalleritet att någon hade en 7am åkpåse i sin bugga, min fråga är hur tvättar man den ? Tacksam för hjälp

• AIE

Hur var det nu man gjorde för att lägga in en bild i bildtråden? Jag har plus så jag behöver bara veta hur..
    Kopierade länken o klistrade in men då kom bara länken upp...

Tack på förhand!

Emil 030808 o Vilgot 080617 mina prinsar!!!
  • thj
    AIE skrev 2008-08-16 09:49:56 följande:
    Hur var det nu man gjorde för att lägga in en bild i bildtråden? Jag har plus så jag behöver bara veta hur..Kopierade länken o klistrade in men då kom bara länken upp...Tack på förhand!
    Jag brukar göra så här:
    -öppna bild
    -kopiera
    -klistra in.

Klart
    Nu hitta jag
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-16 02:46:10 följande:
    Plats 17 kom jag på, inte mycket att hurra för i bee-kassan Been har världens underligaste sele, det gick inte att expandera större så min 5 mån fick runt det runt höfterna.Kan hända att jag fick ett måndagsexemplar
    De kommer fler chanser Jo kan ju va så att du fick ett måndagsex..

eller har fler haft problem med selen till bee?? får nog ta en tripp till stan och känna å klämma på den igen. Pratade med en tjej när jag var i götet, hon hade been som enda vagn och älskade den!Dock så hatade jag min Cam i götet den fastnade fan över allt. men jag e ju ovan med deras gator   kanske bör av vakta tills snön har kommit och gått med att skaffa en bee, för de va väl så att den va omöjlig i snö??
  • Tullemi
    Noas mamma skrev 2008-08-16 11:08:56 följande:
    De kommer fler chanser Jo kan ju va så att du fick ett måndagsex.. eller har fler haft problem med selen till bee?? får nog ta en tripp till stan och känna å klämma på den igen. Pratade med en tjej när jag var i götet, hon hade been som enda vagn och älskade den!Dock så hatade jag min Cam i götet den fastnade fan över allt. men jag e ju ovan med deras gator   kanske bör av vakta tills snön har kommit och gått med att skaffa en bee, för de va väl så att den va omöjlig i snö??
    Vi har oxå Bee´n som enda-vagn och hitills har det fungerat perfekt. Den är lite bökig inne i centrum (GBG) på kullersten och trottoarer i "gammal" stil.
  • Mam2B

Hej!
    Nubörjare här (nätt och jämt gravid), men har redan bestämt att det blir en Bugaboo Cameleon till lill*n om h*n behagar stanna kvar i magen.
    Har kikat runt lite, både på nya och begagnade vagnar och har en liten fundering.
    Om jag köper en begagnad vagn av tidigare årsmodell (t ex 2006-2007), kan jag då köpa nytt bastyg och sätta på ligg- och sittdel? Dvs passar de nya klädlarna på gamla vagnar?

Mycket tacksam för svar!

• Edwina

Tackar så mycket för att ni svarade på mina frågor Jag ska åka och provköra en Cam snart så får vi se

♥ Elvin 050506 ♥ BF 081116 ♥
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-16 07:28:30 följande:
    Jag tror att du inte satte selen i läge nr II. Den kommer alltid i nr I och sen måste man göra den större. Min 5 åring får plats i Bee selen så du måste behållit den i mini mebis storleken. Kan det vara så?
    Nä, det värsta är att det inte var så, de gick inte att ändra på nåt sätt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14