• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl

Shit vilken billig...

*~Bugaboo RULES~*
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-08-15 18:23:57 följande:
    Shit vilken billig...
    vi får bara hoppas att det är nåt fel med den.. om du nu inte köper den förstås
  • Stargirl

Näe jag ska inte ha en till *s*

*~Bugaboo RULES~*
  • Måledal

Nån som haft problem med att betala på babytraders sida? Jag får det inte att fungera. Har pratat med min bank o dom säger att allt är ok, men det GÅR INTE. Blir galen. har försökt en miljon ggr snart. vill ju ha min vagn snart!!!

Nån som använt sig av paypal? hur fungerar det. registrerade mig där, men som jag fattade det skulle det dröja 2-3 dagar innan man fick en kod men behöver. segt att vänta på det ju.

• änglamamma

hejsan tjejjer...
    var ett tag sedan man var in här.. har inte haft tiden under sommaren *L*... en snabb fråga... var det nån här inne som kände för att kunna dela med sig av sitt mönster till en suflett...
    snälla inboxa mig i så fall.. så pratas vi mer då
    vill så gärna sy en egen....

• FridaLee

ni som har det äldre cameleon chassit de som inte har snapp fästen för att justera höjden, är det lätt att justera!?

• galgbacke
    Måledal skrev 2008-08-14 21:55:20 följande:
    Är det någon som kan tipsa mig hur man smidigast löser det med skötväska när man ska ha ett barn ståendes på åkbräda?Går det överhuvudtaget att ha skötväska där då eller hur har ni andra löst det? gärna tips på vilken skötväska ni har i så fall???
    När jag hade ståbräda gjorde jag så här:

http://www.familjeliv.se/hem/galgbacke/gallery/phpoednnp.jpg

Det funkade superbra förutom när jag väskan var fullpackad med nåt tungt (vilket inte hände så ofta)
    i love me
  • SchumiFerrari
    änglamamma skrev 2008-08-15 20:20:38 följande:
    hejsan tjejjer... var ett tag sedan man var in här.. har inte haft tiden under sommaren *L*... en snabb fråga... var det nån här inne som kände för att kunna dela med sig av sitt mönster till en suflett...snälla inboxa mig i så fall.. så pratas vi mer då vill så gärna sy en egen....
    Du har inbox
    *Älskade Noa*
  • Noiis
    FridaLee skrev 2008-08-15 20:33:11 följande:
    ni som har det äldre cameleon chassit de som inte har snapp fästen för att justera höjden, är det lätt att justera!?
    Jag har inga som helst problem med att höja och sänka mitt chassi super lätt!
  • Noiis

God kväll tjejer. Sitter och spanar runt på åkpåsar Har en bugaboo åkpåse men funderar på en till i annan färg. Nån som har en Lodger Bunker? Vad tycker ni om den? Tycker den ser så mysig ut!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14