• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Smurfis82

Priser, jag köpte min i går för 6000  en 06 men chassit va 08 och så fick vi vinterhjul och extra småhjul.

hur lägger man ut bilder på bildtråden? det blev bara en länk när jag försökte.

• Devins Rockmamma
    Smurfis82 skrev 2008-08-14 21:47:57 följande:
    Priser, jag köpte min i går för 6000  en 06 men chassit va 08 och så fick vi vinterhjul och extra småhjul.hur lägger man ut bilder på bildtråden? det blev bara en länk när jag försökte.
    du måste vara plusmedlem

efter de öpnnar du bilden i sitt galleri, högerklickar, väljer kopiera, sedan är det bara att klistra in
    BF 080822
  • Emeliela
    Smurfis82 skrev 2008-08-14 21:47:57 följande:
    Priser, jag köpte min i går för 6000  en 06 men chassit va 08 och så fick vi vinterhjul och extra småhjul.hur lägger man ut bilder på bildtråden? det blev bara en länk när jag försökte.
    Vart är bildtråden?   Nyfiken
    My family - My world
  • Stormis
    Emeliela skrev 2008-08-14 21:50:54 följande:
    Vart är bildtråden?   Nyfiken
    Länk i TS
  • Måledal

Är det någon som kan tipsa mig hur man smidigast löser det med skötväska när man ska ha ett barn ståendes på åkbräda?
    Går det överhuvudtaget att ha skötväska där då eller hur har ni andra löst det? gärna tips på vilken skötväska ni har i så fall???

• imsa

såg i bildtråden att du hade en sådan där vit quiltad väska i lack som jag alltid glömmer namnet på. Är du nöjd med den?

just nu kör jag alla skötgrejjer i varukorgen och har gjort ett tag för jag inte kan hitta någon väska som tilltalar mig... 

SooJuicy skrev 2008-08-14 20:02:56 följande:
    Haha, den snyggingen trodde jag inte man tröttnade på i först taget
    ♥ nu är hon här ♥
  • Isanna
    Måledal skrev 2008-08-14 21:55:20 följande:
    Är det någon som kan tipsa mig hur man smidigast löser det med skötväska när man ska ha ett barn ståendes på åkbräda?Går det överhuvudtaget att ha skötväska där då eller hur har ni andra löst det? gärna tips på vilken skötväska ni har i så fall???
    Jag slänger ned väskan i varukorgen när storasyster vill åka. Nåt mer avancerat än så blir det inte.
  • Måledal
    Isanna skrev 2008-08-14 23:08:57 följande:
    Jag slänger ned väskan i varukorgen när storasyster vill åka. Nåt mer avancerat än så blir det inte.
    Ok Tack för tipset! Trodde inte varukorgen var så pass rymlig. men bra bra!
  • mallan brallan
    Kajsan för i h*vete!
    Här lämnar man tråden ett par dar för att ägna
    sig åt betydligt tråkigare saker och vad skådar mitt öga
    när jag återvänder?!

Du tänker köpa dig en Bee, igen!
    Ge mig ett vattentätt argument.
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-08-14 23:22:47 följande:

Kajsan för i h*vete! Här lämnar man tråden ett par dar för att ägnasig åt betydligt tråkigare saker och vad skådar mitt öganär jag återvänder?! Du tänker köpa dig en Bee, igen! Ge mig ett vattentätt argument.
    A men va fan!Du var inte här, och den är så snygg i rosa och hissen är så jäkla liten och det är så jobbigt att fälla ihop vagn bara man ska till ICA typ.
    Och så är den snygg.
    Ja och sen är den snygg också
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14