• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Längtar längtar skrev 2008-08-15 10:42:20 följande:

SooJuicy- tack vad bra att veta det, då går den helt bort! Tack för det:)mamma2003 - jag hade gärna haft en röd men det är en rosa liten tjej vi har och hon har både en overoll och en höst jacka dom går i rosa.... Det visste jag inte att det inte finns åkpse i svart....typiskt ...vilka färger finns det?
    Kolla på hemsidan, där finns alla färger.
  • Fröken Småland
    Längtar längtar skrev 2008-08-15 10:42:20 följande:
    SooJuicy- tack vad bra att veta det, då går den helt bort! Tack för det:)mamma2003 - jag hade gärna haft en röd men det är en rosa liten tjej vi har och hon har både en overoll och en höst jacka dom går i rosa.... Det visste jag inte att det inte finns åkpse i svart....typiskt ...vilka färger finns det?
    Ja, kolla på hemsidan. Men det finns gamla färger också som kanske inte finns med där, grön och gul t ex. Men varför inte en rosa om tjejen är rosa? Finns två olika rosa färger.
  • Stormis
    mamma2003 skrev 2008-08-15 11:27:08 följande:
    Ja, kolla på hemsidan. Men det finns gamla färger också som kanske inte finns med där, grön och gul t ex. Men varför inte en rosa om tjejen är rosa? Finns två olika rosa färger.
    Kan man ha gamla rosa åkpåsen till nya rosa canvassuffletten eller der det tokigt ut?
  • Längtar längtar

mamma2003 rosa hade varit jättebra men den rosa jag har sett tycker jag är för skrikig, vad är det för skillnad på gamla och nyarosa färgen?

• Stargirl
    Längtar längtar skrev 2008-08-15 10:25:42 följande:
    Hejsan!Skulle väldigt gärna vilja ha lite smakråd från andra bugaboo ägare.Vi har en bugaboo cameleon i grå bas med svart suflett, nu är det snart dags för en åkpåse och kan inte välja mellan dessa tre vilka tycker ni???1. Bugaboo svart åkpåse2. Elodie Velvet åkpåse www.freshmilk.se/product_info.php&pr...3. BuggySnuggle-Rosa sammet/angorawww.freshmilk.se/product_info.php&pr...Snälla vill ha lite tips....Tack tack!

Bugaboos egna utan tvekan. Vi har testat en massa olika....men kommit fram till att Buggans är bäst i en Bugga.

Längtar längtar skrev 2008-08-15 11:47:27 följande:
    mamma2003 rosa hade varit jättebra men den rosa jag har sett tycker jag är för skrikig, vad är det för skillnad på gamla och nyarosa färgen?
    Den gamla rosa var ljusare. mindre skrikig.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Senap
    mamma2003 skrev 2008-08-15 10:29:06 följande:
    Eller hur!? Och om - jag säger om - du har en bebis nästa sommar så kan det ju vara bra att ha en rejäl sulky till Samuel och Camen till Smilla (eller om du väljer ett annat namn ).
    Kyss
    Snällt att jag får välja namn.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Stargirl
    Längtar längtar skrev 2008-08-15 11:47:27 följande:
    Jag skulle inte blanda då den gamla ser solblekt ut brevid den nya. Tycker iaf jag.
    *~Bugaboo RULES~*
  • MGn

Längtar längtar skrev 2008-08-15 10:25:42 följande:

Hejsan!Skulle väldigt gärna vilja ha lite smakråd från andra bugaboo ägare.Vi har en bugaboo cameleon i grå bas med svart suflett, nu är det snart dags för en åkpåse och kan inte välja mellan dessa tre vilka tycker ni???1. Bugaboo svart åkpåse2. Elodie Velvet åkpåse www.freshmilk.se/product_info.php&pr...3. BuggySnuggle-Rosa sammet/angorawww.freshmilk.se/product_info.php&pr...Snälla vill ha lite tips....Tack tack!
    Ta bugaboos egen åkpåse, det är den som sitter bäst
  • Senap
    Hilti skrev 2008-08-15 12:36:38 följande:
    En amatör skal byta från liggdel till sittdel. Nått speciellt man behöver tänka på när man skal byta?
    Ta i så in i he....
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14