• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emeliela
    luttelin skrev 2008-08-18 15:54:58 följande:
    Vad är detta? Ngn som vet?www.annonsfynd.se/default.aspx
    Mejlade den där killen som säljer och han sa att det var självklart att den var äkta.
    Tvivlar ändå på det.. Skulle INTE köpa den..
    My family - My world
  • luttelin

Ringde upp och kollade! Var äkta Bugaboo, dock var den redan såld. Han sålde den åt en vän som importarade vagnar gissar jag på.... Denna vän var tydligen inte så intresserad av att tjäna pengar och tyckte det var för mkt jobb att hålla på att annonsera.
    Hur som haver så var vagnen såld, de hade kopior dock

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Emeliela
    Lille Mammsen skrev 2008-08-18 15:58:58 följande:
    Dom har haft annons (nästan 100 på att det är samma) på blocket om en ny Bugaboo för 5000:- svara sedan på mailet att den är såld "men" dom råkar ha några liknande vagnar som Bugaboo som e lika bra men mycket billigare...blaa,blaa blaa..... Fult tycker jag!!
    Ja jusst det . I mejöet jag fick tillbaka på annonsen var att dom sålt den men  hade liknande vagnar i lagret.. Den här bla - http://www.blocket.se/vi/17479019.htm?ca=4_s
    My family - My world
  • Stargirl
    luttelin skrev 2008-08-18 16:02:13 följande:
    Ringde upp och kollade! Var äkta Bugaboo, dock var den redan såld. Han sålde den åt en vän som importarade vagnar gissar jag på.... Denna vän var tydligen inte så intresserad av att tjäna pengar och tyckte det var för mkt jobb att hålla på att annonsera.Hur som haver så var vagnen såld, de hade kopior dock
    2700 är långt under inköpspris så ingen vill väl förlora pengar på att köpa in varor och sedan sälja dem för välgörenhet *s* Pinsamt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    luttelin skrev 2008-08-18 16:02:13 följande:
    Ringde upp och kollade! Var äkta Bugaboo, dock var den redan såld. Han sålde den åt en vän som importarade vagnar gissar jag på.... Denna vän var tydligen inte så intresserad av att tjäna pengar och tyckte det var för mkt jobb att hålla på att annonsera.Hur som haver så var vagnen såld, de hade kopior dock
    Såklart de hade *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Senap

"som Bugaboo"
    Pfffffft!

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Senap

Å så har vi diamant-Geckon för 6000:- (nypris 4900:- pga utgående modell)

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • luttelin

Frågade oxå om det var äkta Bugaboo, alltså den vagnen han hade sålt, -Klart att det är, varför skulle det inte vara det?
    Hmm, kanske för att den var så billig.. ;.)

Verkar som om jag har fått min Emmaljunga såld idag, bara en Teutonia Fun & Babytravel syskonjogger kvar innan jag får klartecken från sambon att köpa en Bugaboo!

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Lille Mammsen
    Shoegirl skrev 2008-08-18 16:18:01 följande:
    Å så har vi diamant-Geckon för 6000:- (nypris 4900:- pga utgående modell)
    Nja..inte 4900:-!! var endast 1st butik som sålde för detta pris...alla andra tog mer!!!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14