• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • frollen

en liten fråga till alla er som har en bugaboo camelion -08: mitt handtag på vagnen lixom "åker av" när jag tex går upp eller ner för trappor.. bara ena sidan. försökt att skruva åt varenda skruv jag kan hitta men icke - den ena sidan åker upp ändå.

nån annan som har haft samma problem? vad gjorde ni?

• Stargirl
    Olivia och Max skrev 2008-08-18 09:40:21 följande:
    Så gör vi oxå i våran V70 och då finns det plats för en Bee oxå samt en massa matkassar *s*
    Ja vi har en Bee bakom Cameleon om du ser hjulet som sticker fram?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    frollen skrev 2008-08-18 09:41:53 följande:
    en liten fråga till alla er som har en bugaboo camelion -08: mitt handtag på vagnen lixom "åker av" när jag tex går upp eller ner för trappor.. bara ena sidan. försökt att skruva åt varenda skruv jag kan hitta men icke - den ena sidan åker upp ändå.nån annan som har haft samma problem? vad gjorde ni?
    Du ska maila till [email protected] så får du ett nytt skruvset skickat till dig. Det är skruvarna på insidan av handtaget som är för små/klena lr liknande. När man byter ut dem så funkar allt finemang.
    *~Bugaboo RULES~*
  • SchumiFerrari
    Stargirl skrev 2008-08-18 09:44:11 följande:
    Du ska maila till service@bugaboo.com">service@bugaboo.com så får du ett nytt skruvset skickat till dig. Det är skruvarna på insidan av handtaget som är för små/klena lr liknande. När man byter ut dem så funkar allt finemang.
    Nepp! Funkar inte alls finemang. Byte skruvar i fredags och mitt glider likadant fortfarande.
    *Älskade Noa*
  • SchumiFerrari
    bennysson skrev 2008-08-18 08:51:53 följande:
    Någon som kan ge tips på bra lammskinn med hål för 5-punktssele (orkar inte göra själv) gärna bra pris som passar i buggan såklart
    Inte alls jobbigt att göra det själv. Tog mig 2 minuter att göra det.
    *Älskade Noa*
  • Stargirl
    SchumiFerrari skrev 2008-08-18 10:25:03 följande:
    Nepp! Funkar inte alls finemang. Byte skruvar i fredags och mitt glider likadant fortfarande.
    Aaah. Kontakta service så kan de ge dig råd.
    *~Bugaboo RULES~*
  • SchumiFerrari
    Stargirl skrev 2008-08-18 10:31:53 följande:
    Aaah. Kontakta service så kan de ge dig råd.
    tänkte kontakta affären där jag köpte den. Ska bara vakna till tillräckligt för att orka att ev "bråka" med dem.
    *Älskade Noa*
  • sweetlina

ah så enkelt va de alltså tack för bilden oxå

Stargirl skrev 2008-08-18 09:29:04 följande:
    Trycker in plupparna och drar ner handtaget i golvet i bilen.
  • oOrosamarängerOo
    Isanna skrev 2008-08-17 19:53:17 följande:
    Lite OT, men ändå inte: När kommer Oioi-nyheterna att börja säljas?
    Efter sep nångång skulle jag gissa för mässan är först då och butiker beställer in därefter.
  • oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2008-08-16 15:58:50 följande:
    Nej, Stargirl menade att det finns två lägen på midjebandet. Ett läge med märkningen I som är avsett för småttingar och som vagnen är inställd på vid försäljning. Sen kan man ändra till ett annat läge; II och då blir selen längre i höfthöjd. Det där står i instruktionsboken, bara att kolla .
    Jag fattar inte alls, mitt har bara ett läge eller så missförstår jag helt, fattar inte vart det är man ändrar nånstans?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14