• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Tullemi

SooJuicy: är det en BeTween eller en BeSmall? Din modellser ut att passa vår Bee bättre nämligen. MÅSTE köpa en ny kanske... . Maken får slaganfall snart, hehe.

• oOrosamarängerOo
    Tullemi skrev 2008-08-18 11:53:14 följande:
    SooJuicy: är det en BeTween eller en BeSmall? Din modellser ut att passa vår Bee bättre nämligen. MÅSTE köpa en ny kanske... . Maken får slaganfall snart, hehe.
    Det är en between passar perfekt på been i strl
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-08-18 11:49:26 följande:
    åhh tack ser ut att sitta bättre än min skip hop som slår i varje ggn man ska fälla till ligg jag blir skogstokig på det ;)
  • Tullemi

Om jag köper BeTween så kommer maken alla gånger kränga Be Allen på Tradera säkert . Pengar pengar pengar...han tycker att jag har ett dyrt nöje och jag är alldeles för ombytligt, men här i denna tråd känner jag mig i gott sällskap, t.o.m amatör ju hahaha

• luttelin

Kan man bara köpa nytt sufletttyg eller är det ett helt set med andra delar som ingår då?
    Har hittat en Cam på Blocket, men sufletten är solblekt...

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • PIRR78

Hej på er! Här är en smygläsare som låter sig inspireras av era fina sydda dynor och sufletter.
    Antar att det är många som frågat tidigare och länka gärna till svar om ni inte orkar dra det igen men;

1. vad har ni stoppat era dynor till sittdelen med? Går de att tvätta?
    2. ungefär hur mycket tyg går åt?

Tack tack!
    (tar gärna emot alla tänkbara tips på hur man bäst syr

• SStina
    PIRR78 skrev 2008-08-18 12:19:09 följande:
    Hej på er! Här är en smygläsare som låter sig inspireras av era fina sydda dynor och sufletter.Antar att det är många som frågat tidigare och länka gärna till svar om ni inte orkar dra det igen men;1. vad har ni stoppat era dynor till sittdelen med? Går de att tvätta?2. ungefär hur mycket tyg går åt?Tack tack!(tar gärna emot alla tänkbara tips på hur man bäst syr
    Två lager vadd i sittdelen...se till att göra stickningar runt om så att vadden ligger fast ...så den inte rubbas/flyttar sig under tvättning.....tvättar mina i 40 grader

80cm på dubbel bredd...går det åt för min del...sedan sätter jag satinkantband runt om....
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • luttelin
    luttelin skrev 2008-08-18 12:13:38 följande:
    Kan man bara köpa nytt sufletttyg eller är det ett helt set med andra delar som ingår då?Har hittat en Cam på Blocket, men sufletten är solblekt...
    Hittade svaret själv. Såg även att det fanns en drös med toppset ute på beg. marknaden.

Då är frågan... vågar man köpa beg.?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Stargirl
    luttelin skrev 2008-08-18 13:03:06 följande:
    Hittade svaret själv. Såg även att det fanns en drös med toppset ute på beg. marknaden.Då är frågan... vågar man köpa beg.?
    Ja absolut!! Kolla på tradera. Där finns en massa just nu iaf.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    luttelin skrev 2008-08-18 13:03:06 följande:
    Hittade svaret själv. Såg även att det fanns en drös med toppset ute på beg. marknaden.Då är frågan... vågar man köpa beg.?
    Jadå, brukar finnas i jättefint skick på ex tradera. Sålde syss en buggaklädsel där som knappt va använd och även köpt som ser helt nya ut fast de varit använda.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14