• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • luttelin

Låter bra. Vagnen då, vågar man köpa den beg.? Ngt som brukar gå sönder/krångla som man ska vara observant på?

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Isanna
    Stargirl skrev 2008-08-18 09:30:46 följande:
    Så här alltså. Om du kortar ner handtaget till max får den plats helt i bilen. Runtom finns en massa plats för shopping etc.
    Nu trillade poletten ner även för mig! Ska testas nästa gång!
  • Isanna
    SooJuicy skrev 2008-08-18 10:54:54 följande:
    Efter sep nångång skulle jag gissa för mässan är först då och butiker beställer in därefter.
    Tack! *Sparar pengar*
  • Stargirl
    luttelin skrev 2008-08-18 14:08:28 följande:
    Låter bra. Vagnen då, vågar man köpa den beg.? Ngt som brukar gå sönder/krångla som man ska vara observant på?
    Jag skulle absolut våga köpa begagnat. Jag skulle kolla skicket överlag, testa att köra lite, dra i handtaget, ta loss sittdel7liggdel och vända på etc. Är vagnen i fint skick/ren etc så skulle jag absoult våga köpa den.
    *~Bugaboo RULES~*
  • AnniPanni
    luttelin skrev 2008-08-18 12:13:38 följande:
    Kan man bara köpa nytt sufletttyg eller är det ett helt set med andra delar som ingår då?Har hittat en Cam på Blocket, men sufletten är solblekt...
    Visst kan du köpa lösa sufletter. De finns på kidzshop o kostar väl runt en 380 typ.
  • Lille Mammsen
    luttelin skrev 2008-08-18 13:03:06 följande:
    Hittade svaret själv. Såg även att det fanns en drös med toppset ute på beg. marknaden.Då är frågan... vågar man köpa beg.?
    Finns på blocket oxå!!
  • Stargirl
    luttelin skrev 2008-08-18 15:54:58 följande:
    Vad är detta? Ngn som vet?www.annonsfynd.se/default.aspx
    Oj det måste vara lurendrejeri!!! det finns för det första inga 09 modeller hos bugaboo. Så det är garanterat ngt skumt. 2500 kr är ju löjligft billigt. Skulle akta mig
    *~Bugaboo RULES~*
  • Lille Mammsen
    luttelin skrev 2008-08-18 15:54:58 följande:
    Vad är detta? Ngn som vet?www.annonsfynd.se/default.aspx
    Dom har haft annons (nästan 100 på att det är samma) på blocket om en ny Bugaboo för 5000:- svara sedan på mailet att den är såld "men" dom råkar ha några liknande vagnar som Bugaboo som e lika bra men mycket billigare...blaa,blaa blaa..... Fult tycker jag!!
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-08-18 15:58:58 följande:
    Dom har haft annons (nästan 100 på att det är samma) på blocket om en ny Bugaboo för 5000:- svara sedan på mailet att den är såld "men" dom råkar ha några liknande vagnar som Bugaboo som e lika bra men mycket billigare...blaa,blaa blaa..... Fult tycker jag!!
    Hahaha....ja typiskt. Ingen kan sälja Bugaboo så billigt om de inte är 10 år gamla *s*
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14