• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan

nååågon som har bild på en jujube på siin bugga???

• galgbacke

Stargirl hade inte du bild på hur du ändrat selet på din bee? Alltså flyttat till hålen vid sidan ist för ryggen? :)

i love me
  • oOrosamarängerOo

Kan inte någon förklara, ska man kunna ändra midjebältet i benn i sidläge om jag fattat det rätt? Det går inte på min

• oOrosamarängerOo

Amen NU HITTADE jag juu, de va ju typ osynliga de där hålen

• Stargirl
    galgbacke skrev 2008-08-18 11:04:39 följande:
    Stargirl hade inte du bild på hur du ändrat selet på din bee? Alltså flyttat till hålen vid sidan ist för ryggen? :)
    Näe, jag hade ingen bild. Ngn annan har. Min Bee är på dagis så kan inte ta heller *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Tullemi

Jag har en bild i galleriet på min Bee tillsammans med JuJube BeAll (lite för stor för vagnen kanske) men kika gärna där.

• Alisa

Har varit inne och läst här (så mycket som jag orkar) och Äntligen har vi beställt våran cam!! 
    Kör på enkelt med mörkgrå bas och sandtop. det blev fleece, trots att sambon funderade på om det var så bra. "man kan köpa till topset om man vill ha annat", var mitt svar 
    - tänk vad man lär sig här inne om hur många sufletter som behövs osv....!!!

• Tullemi

Jag tycker det verkar mer praktiskt med selen kommandes från sidorna på Bee´n, men är det för tidigt att ändra när gumsan bara är 6 månader? Eller spelar det ingen roll?

• oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-08-18 10:58:23 följande:
    nååågon som har bild på en jujube på siin bugga???
    Har en bild på ju ju be between från sidan på buggen.

• Nenel

Klanten här råkade spilla Ben and Jerry på liggdelslocket häromdagen =( och det gick inte bort i maskin. Hörde nån gång att man kunde tvätta med galltvål, eller har jag drömt det? Vill ju inte sabba min skönhet...
    Nån som vet?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14