• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan

heeeej babe ;) ja  gift mej har jag ju men det var ett tag sedan men icke rymt till holland ja fy va jag vill ha en viiiiit åkpåse

• Kajsan
    Emmsan skrev 2008-08-24 23:02:25 följande:
    hohooooooooo jag har saknat er tjejer hur mås det??? letar febrilt efter en offwhite åkpåse VARFÖR säöljs de inte begagnade?? har inte folk fattat att de är opraktiska eller??????????????
    Nä, min ligger ordentligt nerpackad och väntar på vintern.
    den är ju sjukt snygg till denim toppen Och den bruna, och den rosa ...och den offwhita.
    Den är verkligen snyggast!
  • Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-24 23:12:31 följande:
    heeeej babe ;) ja  gift mej har jag ju men det var ett tag sedan men icke rymt till holland ja fy va jag vill ha en viiiiit åkpåse
    vi har saknat dig iallafall jo men jag vet ju att du e gift men du hade kanske träffat en ny bugga designer och rymt med han till amsterdam hahaha ja hur löser vi vårt problem?? nu blev de ju ännu mer jobbigt nät vi måste hitta 2 åkpåsar i offwhite
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-24 23:12:59 följande:
    Nä, min ligger ordentligt nerpackad och väntar på vintern.den är ju sjukt snygg till denim toppen Och den bruna, och den rosa ...och den offwhita.Den är verkligen snyggast!
    Ja men vad bra jag har ju redan lovat att komma hem till dig och råna dig på lite katvig bäddset då kan jag ju passa på att ta med mig åkpåsen oxå då va de löst för min del
  • Emmsan
    Kajsan skrev 2008-08-24 23:12:59 följande:
    Nä, min ligger ordentligt nerpackad och väntar på vintern.den är ju sjukt snygg till denim toppen Och den bruna, och den rosa ...och den offwhita.Den är verkligen snyggast!
    fan att jag inte vet var du bor ;) jag ska råna dej dååå har du inte heller fattat att de blir sååå skitiga??????hahahahaha
  • Kajsan
    Emmsan skrev 2008-08-24 23:19:39 följande:
    fan att jag inte vet var du bor ;) jag ska råna dej dååå har du inte heller fattat att de blir sååå skitiga??????hahahahaha
    Min bäbis är renlig av sig
  • Noiis

Jo vad tycker ni? Röd fleece, klarblå canvas, offwhite canvas och brun canvas topp. Vilken färg på basen??

• Emmsan
    Noas mamma skrev 2008-08-24 23:23:58 följande:
    Jo vad tycker ni? Röd fleece, klarblå canvas, offwhite canvas och brun canvas topp. Vilken färg på basen??
    har du de topparna??? då ska jag ta en sväng förbi dej oxå lås dörren
  • MGn

Noas mamma skrev 2008-08-24 23:23:58 följande:

Vi har den beiga basen, supersnygg til rött o den blå o brun, offwhite har jag inte så de kan jag inte svara för...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14