• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    Noas mamma skrev 2008-08-24 18:32:43 följande:
    puffar
    Maddrassen ligger på runt 600 kr. Plattan, ingen aning. Kolla med thj hon har säkert exakta siffror.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Mary Cherry
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 17:50:29 följande:
    app! Fleece för 500:- dvs Nya i kartong!!
    Och varför bor jag i Norrland? Var det i Hagsätra eller har jag vimsat till allting som vanligt?
  • Devins Rockmamma

är det en spciell, typ ett visnings ex? eller ska jag kolla va dom allmänt tar för en bee?

Det blev en Devin 080818
  • Devins Rockmamma
    Noas mamma skrev 2008-08-24 17:13:49 följande:
    har du lust att kolla vad dom tog för been
    är det en spciell, typ ett visnings ex? eller ska jag kolla va dom allmänt tar för en bee?
    Det blev en Devin 080818
  • Noiis
    sara w skrev 2008-08-24 19:31:43 följande:
    mammsens hade sett en gul bee troligen ett visnings ex. Vill bara veta om de va rea på dom med. JÄTTE GULLIGT om du orkar kolla
  • Devins Rockmamma

det fixar jag

Noas mamma skrev 2008-08-24 19:34:48 följande:
    mammsens hade sett en gul bee troligen ett visnings ex. Vill bara veta om de va rea på dom med. JÄTTE GULLIGT om du orkar kolla
    Det blev en Devin 080818
  • Wilma77

jippie jag har löst mitt bee problem (på tok för trång för sonen 1år han hade armarna tryckt mot sidorna och kunde inte alls röra sig) jag gick tillbaka till affären för att kolla om det fanns någon annan vagn som kunde motsvara min gedigna kravlista. Typiskt nog fanns det inte det (att det ska vara så himla svårt att konstruera en vettig vagn..man får väl ta o skapa ett eget märke) nåväl så kollade jag lite extra på deras bee och upptäckte att i deras visningsex så var det inte alls lika tjockt i "kanterna" och på "vingarna" så jag bad att få byta till deras ex. eftersom vingarna är så tunna har jag kunnat vika bak dom och sonen har vips mycket mer utrymme. jag har troligen sänk andrahandsvärdet en hel del men nu fungerar äntligen vagnen för oss. Är supernöjd!!!

• Stargirl
    Wilma77 skrev 2008-08-24 19:50:46 följande:
    jippie jag har löst mitt bee problem (på tok för trång för sonen 1år han hade armarna tryckt mot sidorna och kunde inte alls röra sig) jag gick tillbaka till affären för att kolla om det fanns någon annan vagn som kunde motsvara min gedigna kravlista. Typiskt nog fanns det inte det (att det ska vara så himla svårt att konstruera en vettig vagn..man får väl ta o skapa ett eget märke) nåväl så kollade jag lite extra på deras bee och upptäckte att i deras visningsex så var det inte alls lika tjockt i "kanterna" och på "vingarna" så jag bad att få byta till deras ex. eftersom vingarna är så tunna har jag kunnat vika bak dom och sonen har vips mycket mer utrymme. jag har troligen sänk andrahandsvärdet en hel del men nu fungerar äntligen vagnen för oss. Är supernöjd!!!
    Härligt!! Har faktiskt hört om ngn som klippt bort vingarna
    *~Bugaboo RULES~*
  • aktiveramera

blir väldigt avis på er som har närhet till hagsätra...!! Vet ni om babyproffsen säljer lösa suffletter el måste man köpa via nätet?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14