• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • misshallonsaft

hej hej ngn som vet om man kan bugaboos åkpåse i en Uj? å var kan man köpa en billigast? va kostar en åkåse?

vilka färger finns de ? är de varma på hösten å vintern?

Filip bf 060319,Vilma bf 080728
  • Stargirl
    misshallonsaft skrev 2008-08-25 09:43:01 följande:
    hej hej ngn som vet om man kan bugaboos åkpåse i en Uj? å var kran man köpa en billigast? va kostar en åkåse?vilka färger finns de ? är de varma på hösten å vintern?
    Ja det kan man. Har sett det flera ggr.
    De kostar 995 i nypris. Färgerna är grå,röd,marinblå, klarblå, rosa, orange, sand, brun och off white sen fanns den i grönt och gult oxå tidigare kan finnas kvar hos ngn återförsäljare.
    Tycker tjockleken är perfekt då de funkar från tidig höst till sen vår.
    *~Bugaboo RULES~*
  • WilliamNellyJamie

jo ville ha hjälp, har någon en bild på cam från usa?

ville kolla exakt vad det är för skillnad på selet? och det är väl den ända skillnaden?

får ju min nya vagn därifrån nu i veckan(hm...skulle fått den innan helgen men men)

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • WilliamNellyJamie

sen måste jag fråga er är det inte bättre när man är ute på grusvägar och promenerar (motion för mamma) och ha vinterhjulen på så man inte sliter på de vanliga?????

Någon? det känns vettigt så

• WilliamNellyJamie

och  en fråga till

är det någon som har denna bugboo filt här????

jag har beställt flera men undrar om de är bra?

• Stargirl
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-25 10:18:13 följande:
    sen måste jag fråga er är det inte bättre när man är ute på grusvägar och promenerar (motion för mamma) och ha vinterhjulen på så man inte sliter på de vanliga?????Någon? det känns vettigt så
    Nej, vinterhjulen behövs bara när det är mycket snö eller då man faktiskt går rakt in i skogen bland rötter och gropar. Inte vanliga promenader.
    *~Bugaboo RULES~*
  • myHappiness

Är det inte så att vagnen blir mycket stum med vinterhjulen på? Eller är det fjädring på dem? Tänkte att det är ju nästan bättre att köpa en beg emmaljunga eller nåt om man ska ut o vandra på stockar.

• AnniPanni
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-25 10:18:13 följande:
    sen måste jag fråga er är det inte bättre när man är ute på grusvägar och promenerar (motion för mamma) och ha vinterhjulen på så man inte sliter på de vanliga?????Någon? det känns vettigt så
    Nä det räcker gott o väl med de vanliga hjulen. Swivelhjulen är för övrigt omöjliga att hålla i nyskicka (de blir grå o gropiga efter första rullningen utomhus typ).
  • misshallonsaft
    Stargirl skrev 2008-08-25 09:57:28 följande:
    Ja det kan man. Har sett det flera ggr.De kostar 995 i nypris. Färgerna är grå,röd,marinblå, klarblå, rosa, orange, sand, brun och off white sen fanns den i grönt och gult oxå tidigare kan finnas kvar hos ngn återförsäljare.Tycker tjockleken är perfekt då de funkar från tidig höst till sen vår.
     ok den finns inte billigare någonstans då? så man kan ha den å kanske fleece åkpåse till vintern?
    Filip bf 060319,Vilma bf 080728
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14