• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Noiis
    Preggie skrev 2008-08-24 22:28:01 följande:
    Är som sagt inte helt säker på att det var 4000, men jag har för mig att det stod så. Tänkte för mig själv att det inte var så mycket billigare än att köpa en helt ny och "oklämd". Men eftersom jag inte är intresserad av att skaffa en själv så la jag det inte 100% på minnet... Men den i Sollentuna verkar ju bra mycket bättre i så fall!
    aa precis. Men kan tänka mig att den inte är mycket billigare än 4000, är nog bara önske tänkande att den ska va billigare.

Ja knodd verkar riktigt lovande konstigt att dom har den så billigt :-S kan de va fel tryck kanske? men dom måste väl hålla de priset som framgår  och kan väl inte bara ångra sig sen när man står i butiken??
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-24 22:32:20 följande:
    Fast jag är övertygad om att de skrivit fel i sollentuna.Men det är ju bara att åka dit , hala upp plånboken och spela dum.Det står ju 3800.
    hi hi samma tanke för om de står så så måste dom väl hålla de? misstänker att man kan anmäla dom till nån annars??
  • Preggie

Noas mamma skrev 2008-08-24 22:33:22 följande:

aa precis. Men kan tänka mig att den inte är mycket billigare än 4000, är nog bara önske tänkande att den ska va billigare. Ja knodd verkar riktigt lovande konstigt att dom har den så billigt :-S kan de va fel tryck kanske? men dom måste väl hålla de priset som framgår  och kan väl inte bara ångra sig sen när man står i butiken??
    Printa ut sidan och ta med den till affären och säg "En sån här vill jag ha!". Man kan ju testa i alla fall. Tänkte också att det kan vara ett tryckfel, visst kostar den 4800 i vanliga fall?
  • Noiis
    Preggie skrev 2008-08-24 22:37:43 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-24 22:33:22 följande: Printa ut sidan och ta med den till affären och säg "En sån här vill jag ha!". Man kan ju testa i alla fall. Tänkte också att det kan vara ett tryckfel, visst kostar den 4800 i vanliga fall?
    haha aa why not. När jag stod inne på Bonti förra månaden och hittade topp klädsel för 700 så ville hon endå ha 1000 Nää de står 700 där borta jaha jasså okej då. Hon dubbel kollade inte ens. Så de funkar kanske att komma med en utskrift 4800 vill jag ha näää det står här månadens erbjudande 3800 inkl tillbehör de kan ju funka

Och e de en lagervara så ska jag ju ha en åkpåse med
  • MGn

Noas mamma skrev 2008-08-24 22:35:39 följande:

hi hi samma tanke för om de står så så måste dom väl hålla de? misstänker att man kan anmäla dom till nån annars??
    ett det augustierbjudande så ha de ju varat rätt länge o hade de varit fel pris så bör de ha hunnit ändra det på hemsidan...jag gissar att det är rätt (hoppas!!!)
  • Noiis
    MGn skrev 2008-08-24 22:44:40 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-24 22:35:39 följande: ett det augustierbjudande så ha de ju varat rätt länge o hade de varit fel pris så bör de ha hunnit ändra det på hemsidan...jag gissar att det är rätt (hoppas!!!)
    jo jag tycker de med måste va flera som har reagerat på de.. eller??
  • MGn

Noas mamma skrev 2008-08-24 22:51:47 följande:

jo jag tycker de med måste va flera som har reagerat på de.. eller??
    Jag hade köpt en vagn direkt, men tyvärr skickar de inte vagnarna o jag bor i ystad...men gud vad jag hade köpt den annars till de priset, har kikat på den sedan den kom ut, så snygg!
  • Emmsan

hohooooooooo jag har saknat er tjejer hur mås det??? letar febrilt efter en offwhite åkpåse VARFÖR säöljs de inte begagnade?? har inte folk fattat att de är opraktiska eller??????????????

• Noiis
    MGn skrev 2008-08-24 22:59:35 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-24 22:51:47 följande: Jag hade köpt en vagn direkt, men tyvärr skickar de inte vagnarna o jag bor i ystad...men gud vad jag hade köpt den annars till de priset, har kikat på den sedan den kom ut, så snygg!
    men vad kostar de att skicka då? man kan ju hjälpas åt om du vill ha den skickad
    Emmsan skrev 2008-08-24 23:02:25 följande:
    hohooooooooo jag har saknat er tjejer hur mås det??? letar febrilt efter en offwhite åkpåse VARFÖR säöljs de inte begagnade?? har inte folk fattat att de är opraktiska eller??????????????
    Helllooo började ju undra om du gift om dig och rymt till holland Jag undrar samma sak vill HA en offwhite påse!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14