• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Anna 78

Teresia78: Tack, vännen! Måste man alltså ha båda eller räcker det med bara sittdelsklädseln?

• Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 16:11:54 följande:
    Ingen aning...värt att kanske ringa imorron...dvs om du e intr.??
    Jo jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska satsa på en bee eller ej. Men de e klart de e alltid värt att kolla vad dom vill ha
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-08-24 15:57:06 följande:
    Vad har du köpt för vinterkläder? ´Vinterkläder är verkligen det sista jag behöver till barnen då de redan har dubbla uppsättningar men köpte likförbannat en till molo overall i helgen... regnbåge. Någon som har tips på vad man ska ha för mössa till den?
    Dottern fick en grå/rosa vinteroverall + vantar allt från Reima till vintern  (ingen mössa ännu)och en höst overall i rött från Ver De Terre + mössa och scarf från Villervalla.
    Mellansonen fick byxa + jacka i grått/grönt från Reima + vantar.
    (jag har saknat Reima efter ett par år med Ticket, MOLO och Pop)
    Skor från Ecco till mellansonen och skor från Pax till dottern för vintern.
    Höstskor från Vincent till dottern.

Äldsta sonen har inte fått ngt ännu. Har ingen aning om hans passar från förra året *hoppas*
    Det var nog allt. Till saken hör att dottern redan har en Ticket overall som hon fått begagnat och en från POP i rätt stl *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Devins Rockmamma
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 15:52:06 följande:
    Såg fleeera stycken...vet dock ej va REA priset var??
    ååh tack för svaret, då blir det en tripp dit imorgon med lillen
    Det blev en Devin 080818
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-08-24 16:27:10 följande:
    Dottern fick en grå/rosa vinteroverall + vantar allt från Reima till vintern  (ingen mössa ännu)och en höst overall i rött från Ver De Terre + mössa och scarf från Villervalla.Mellansonen fick byxa + jacka i grått/grönt från Reima + vantar.(jag har saknat Reima efter ett par år med Ticket, MOLO och Pop)Skor från Ecco till mellansonen och skor från Pax till dottern för vintern.Höstskor från Vincent till dottern.Äldsta sonen har inte fått ngt ännu. Har ingen aning om hans passar från förra året *hoppas*Det var nog allt. Till saken hör att dottern redan har en Ticket overall som hon fått begagnat och en från POP i rätt stl *s*
    Kul shopping:) Va inne på ett tvådelat reima set till sonen men fick molo fodrade regnbågsgummistövlar och då ville han ju ha overallen med
  • FridaLee
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 15:58:13 följande:
    Minns nu att svart+sand va endast i fleece...va säkert minst 5st av varje idessa färger!!
    Ok tack då vet jag de iaf, måste nog åka dit i morrn då. sugit på det hela helgen men inte orkat.
  • luttelin

Antar att det endast är butiksförsäljning alla har handlat från så billigt....
    Har 14 mil till Sthlm.

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Mamma Kråkan

Stargirl får man ta sig en titt inne hos dig?

• Mary Cherry
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 15:58:13 följande:
    Minns nu att svart+sand va endast i fleece...va säkert minst 5st av varje idessa färger!!
    Vänta här nu. Finns det svart fleece på rea nånstans? Jag hänger uppenbarligen inte med alls. Jag skyller på berget med kläder jag måste få ut på tradera.
  • Noiis
    sara w skrev 2008-08-24 16:36:53 följande:
    ååh tack för svaret, då blir det en tripp dit imorgon med lillen
    har du lust att kolla vad dom tog för been
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14