• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    myHappiness skrev 2008-08-25 10:24:02 följande:
    Är det inte så att vagnen blir mycket stum med vinterhjulen på? Eller är det fjädring på dem? Tänkte att det är ju nästan bättre att köpa en beg emmaljunga eller nåt om man ska ut o vandra på stockar.

Jag tycker vinterhjulen är bra då de behövs. Men vi har knappt behövt dem....har inte mycket snö här i sthlm.

Klart man kan ha en 200 kr vagn om man ska ut i skog och mark. Kanske smartast.

*~Bugaboo RULES~*
  • medea08

Hej!
    Varifrån beställer ni bugaboo-tillbehör förutom kidzshop?

• FridaLee

Är 6500:- billigt för en cameleon inköpt i juli 07 inkl, åkpåse, snöhjul, parasoll, skötväska!?

• Stargirl
    FridaLee skrev 2008-08-25 10:39:01 följande:
    Är 6500:- billigt för en cameleon inköpt i juli 07 inkl, åkpåse, snöhjul, parasoll, skötväska!?
    Ja det tycker jag låter bra.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Vallie

en fråga om åkpåsen. vad har ni på barnen när de sitter i åkpåsen? om man har ett barn som inte kan gå?

• FridaLee
    Stargirl skrev 2008-08-25 10:39:48 följande:
    Ja det tycker jag låter bra.
    ok tack för svaret, vet dock inte om jag vill köpa beg har varit inne på att beställa ny. men de var ju många tillbehör iaf.
  • Anna 78

Blir det snyggt med brun sittbas och offwhite suflett på en Bugaboo Cameleon? (Har beslutsångest när det gäller färger.....)

• fröken ida
    Vallie skrev 2008-08-25 10:40:25 följande:
    en fråga om åkpåsen. vad har ni på barnen när de sitter i åkpåsen? om man har ett barn som inte kan gå?
    Jag har ett barn som gärna bli för varm och svettas. Nu har jag åkpåsen och sätter bara ner honom som han är med en mössa. Sen när det blir kallare har jag tänkt ha en velouroverall också
  • Vallie

fröken ida skrev 2008-08-25 10:47:02 följande:

Jag har ett barn som gärna bli för varm och svettas. Nu har jag åkpåsen och sätter bara ner honom som han är med en mössa. Sen när det blir kallare har jag tänkt ha en velouroverall också
    min tanke är att det blir för varmt om benen med overall och åkpåse. men jag kanske har fel?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14