• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FridaLee
    Shoegirl skrev 2008-08-25 14:03:08 följande:
    Tror faktiskt de kan åka dit ändå på felskyltning. Så fick jag tokbillig barngröt på ICA en gång. Jag kunde visa att det stod ett annat pris på hyllan och då var hon tvungen att sälja till mig för det priset.
    Jo fast om en butik har goodwill så låter man kunden få det till de priset. Pinsamt för butiken om man inte ger kunden rätt pris oftast handlar det inte om jätte mycket pengar.
  • Kajsan

Nädå, de vägrar! De påstår att de inte LOVAT mig att jag skulle få den för 3800, bara sagt det .
    Vaddå skulle jag sagt: " Lovar du verkligen?"
    Nä det är så pinsamt att det är lustigt nästan

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-25 14:50:49 följande:
    Nädå, de vägrar! De påstår att de inte LOVAT mig att jag skulle få den för 3800, bara sagt det .Vaddå skulle jag sagt: " Lovar du verkligen?" Nä det är så pinsamt att det är lustigt nästan
    Muntligt avtal ska gälla. Säger de att det är priset så är det ett muntiligt avtal. De behöver inte säga JAG LOVAR lr liknande.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-25 14:56:47 följande:
    Muntligt avtal ska gälla. Säger de att det är priset så är det ett muntiligt avtal. De behöver inte säga JAG LOVAR lr liknande.
    Mm men nu vägrar de och jag kan ju inte mer än hävda att jag har rätt.
    Det blir nog ingen Bee där, men det blir däremot bojkott.
    Förresten, hur kan de påstå att Bee inte är en vagn?
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-25 14:58:52 följande:
    Mm men nu vägrar de och jag kan ju inte mer än hävda att jag har rätt.Det blir nog ingen Bee där, men det blir däremot bojkott.Förresten, hur kan de påstå att Bee inte är en vagn?
    Ja det är ju ingen sulky iaf.....jaja...konstigt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-08-25 15:02:06 följande:
    Ja det är ju ingen sulky iaf.....jaja...konstigt.
    Ja saken är den att i första annonsen stod det ju inget om att det inte gällde för sulkys, bara att om man köper en lagervagn får man åkpåse.
    Sen är inte Been en vagn.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-08-25 15:05:21 följande:
    Ja saken är den att i första annonsen stod det ju inget om att det inte gällde för sulkys, bara att om man köper en lagervagn får man åkpåse.Sen är inte Been en vagn.
    trist.....vilka nötter det finns.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kickan 84

Frågar igen:

Vartifrån beställer man billigast cameleon just nu!?!

• Nathalie Löwqvist

Sitter här och ska beställa en bugaboo från babytrader men skulle först vilja veta vad man får med vagnen?? Regnskydd?? Myggnät?? Vet att dom som skriver i det här forumet har själva beställt därifrån. Skulle också vilja veta när man har beställt, hur får man reda på den dagen då dom kommer med vagnen. Man kanske inte är hemma just då eller ringer dom en innan?? 

Jätte tacksam för snabba svar, vill beställa så fort som möjligt =)
    /Nathalie
  • Lilaa

Vart beställer man billigast cam fästen till suflett? behövs det när man byter suflett till en frog?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14