• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    Lilaa skrev 2008-08-25 16:25:43 följande:
    Vart beställer man billigast cam fästen till suflett? behövs det när man byter suflett till en frog?
    De kostar väl bara 45 kr st så tror inte man får dem billigare någonstans.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Fröken Småland
    Kickan 84 skrev 2008-08-25 15:55:12 följande:
    Frågar igen:Vartifrån beställer man billigast cameleon just nu!?!
    Skulle tro Pramworld om du behöver t ex babyskydd också. De har bra erbjudanden på vagn + åkpåse + babyskydd.
    Nathalie Löwqvist skrev 2008-08-25 16:19:40 följande:
    Sitter här och ska beställa en bugaboo från babytrader men skulle först vilja veta vad man får med vagnen?? Regnskydd?? Myggnät?? Vet att dom som skriver i det här forumet har själva beställt därifrån. Skulle också vilja veta när man har beställt, hur får man reda på den dagen då dom kommer med vagnen. Man kanske inte är hemma just då eller ringer dom en innan??  Jätte tacksam för snabba svar, vill beställa så fort som möjligt =) /Nathalie
    Regnskydd och myggnät ingår. Om man inte är hemma när de kommer för att leverera så lämnar de en avi så du själv får åka och hämta på angivet utlämningsställe. Egentligen ingår inte hemkörning alls i priset men det brukar ändå bli så.
  • Little daugther
    Aussielotta skrev 2008-08-23 12:43:02 följande:
    Little daughter --> Enligt personalen på babyhörnan i göteborg så har bugaboo lagt till cirka 1,5 cm tyg på alla toptyger, såväl fleece som canvas eftersom de haft många som klagat på att tyget har varit så spänt att det slits där bågarna i suffletten sitter. Jag trodde först det bara var på fleecen, men sen såg vi att även alla canvas var likadana, så det är nåt nytt dom gjort för att undvika klagomål på slitage.Alisa --> Jag hade hellre valt canvas nu när det finns att välja på. När vi köpte vagnen så fanns bara fleece. Fast vi har varit supernöjda med fleecen, fast den blivit solblekt.
    Tack för svar!

Är inte på besök i denna tråd så ofta, som kanske märks

Då har jag fått en förklaring till varför suflettten inte känns lika spänd som innan då och som man är van vid att det ser ut på bilderna på vagnen.
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-25 17:14:04 följande:
    När kom Nya Pink? Dvs Hur ser man om det är nya eller ej????
    Den nya är mer lysrosa, den gamla är mer dassigt rosa
  • Lille Mammsen
    luttelin skrev 2008-08-25 17:07:14 följande:
    www.tradera.com/Lodger_wrapper_akpase_passar_...Ngn som använt en sån här i sin Bugga? Funderar på om de är bättre eller sämre Bugaboos åkpåsar.
    Blää på dig Nu har du fått igång mitt HA begär jöööö... dessa va ju sååååå fiiina dock har jag ju redan en lodger W i ljusblått!

www.tradera.com/_LODGER_WRAPPER_Fleece_akpase_playmat_AWESOME_-auktion-71132212

www.tradera.com/_LODGER_WRAPPER_Fleece_akpase_playmat_AWESOME_-auktion-71132287
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-25 17:14:57 följande:
    Den nya är mer lysrosa, den gamla är mer dassigt rosa
    Hmm...nya då?? bubblar i gåtor Hajar du vart jag vill komma
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14