• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • WilliamNellyJamie

ok tack!!!!!

mamma2003 skrev 2008-08-27 07:18:39 följande:
    Minns inte exakt vilken månad men det var omkring förra sommaren.
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Ms Kanga
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-27 07:11:13 följande:
    puffar på min fråga När byte de chassi och hjulen? alltså till de nya som finns nu?
    oktober/november 2007 levererades de första nya till Sverige
  • WilliamNellyJamie

ännu mer info, jag blev så förvånad när folk har den gammal men nästan köpte innan mig, men då fattar jag!!!!!

Tack Tack

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Little daugther
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-27 07:11:13 följande:
    puffar på min fråga När byte de chassi och hjulen? alltså till de nya som finns nu?
    Jag har det nya chassit och mitt är tillverkat i juli förra året.
  • jule

hej på er alla buggisar

vet inte om ni minns mig men nu e jag iaf tillbax vi har flyttat så min internet tillgång har vart begränsad... hursom nu e jag iaf här å lär ju bombardera m frågor igen

• Fröken Småland
    jule skrev 2008-08-27 10:27:53 följande:
    hej på er alla buggisar vet inte om ni minns mig men nu e jag iaf tillbax vi har flyttat så min internet tillgång har vart begränsad... hursom nu e jag iaf här å lär ju bombardera m frågor igen
    Undrade just vart du tagit vägen... Har du köpt något kul till Frogen på sistone då?

Jag uppgraderade min med en Cameleonram nyligen, eftersom jag har så många Cameleonbaser. Även om de sitter bra på Frogramen så blir det efter ett tag liiite häng i sitsen och då tar den emot i chassit så det inte går fälla till sittande utan att först lyfta upp tyget under sitsen.
  • oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2008-08-27 10:44:38 följande:
    Undrade just vart du tagit vägen... Har du köpt något kul till Frogen på sistone då? Jag uppgraderade min med en Cameleonram nyligen, eftersom jag har så många Cameleonbaser. Även om de sitter bra på Frogramen så blir det efter ett tag liiite häng i sitsen och då tar den emot i chassit så det inte går fälla till sittande utan att först lyfta upp tyget under sitsen.
    Dig är det  nog ingen som slår i baser, minns inte hur många du hade , men en heldel vill jag minnas
    Själv har jag bara två och det är en för mycket, för så krångliga att byta ju
  • Fröken Småland
    SooJuicy skrev 2008-08-27 10:49:11 följande:
    Dig är det  nog ingen som slår i baser, minns inte hur många du hade , men en heldel vill jag minnas Själv har jag bara två och det är en för mycket, för så krångliga att byta ju
    Hahaha, nej jag har fått segerbucklan för högsta antalet baser
  • Veronica30

Hej !!
    jag har en bugga som köpte i begagnad i Argentina , när jag köpte den vad allt ok , men nu har jag fått problem med handtaget som glider några cm , jag har själv fixa det och bytt skruvar , och nu kan jag varken drar upp det eller ner , (handtaget ). Nu vill jag sälja vagnen , men vet ej om den går att sälja så där isåfall skulle jag inte sälja den dyrt .
    Ska jag sälja den eller behålla vagnen?

• AnniPanni
    Veronica30 skrev 2008-08-27 12:01:39 följande:
    Hej !!jag har en bugga som köpte i begagnad i Argentina , när jag köpte den vad allt ok , men nu har jag fått problem med handtaget som glider några cm , jag har själv fixa det och bytt skruvar , och nu kan jag varken drar upp det eller ner , (handtaget ). Nu vill jag sälja vagnen , men vet ej om den går att sälja så där isåfall skulle jag inte sälja den dyrt .Ska jag sälja den eller behålla vagnen?
    Har du det gamla chassit med vingmuttar/skruvar? Eller det nya?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14