• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • tessan8micke

Halloj!

Någon som vet hur man byter sufletten på Bee? (Instruktionsboken ligger i källaren och dit är det långt...)

Måste man kanske ta av sitsen från chassit först för att komma åt pinnarna?

• Nathalie Löwqvist
    Svar på #7856
    jag kommer inte riktigt ihåg men den va av plast eller gummi sen stod den rakt upp och vinglar om barnet leker med den. Svårt att förklara =)
  • mammatill2härligavildar

En fråga till er som hunnit med att köra buggan på vintern. Vår kille föddes 24:e juli å vi vet inte hur vi ska bädda åt honom i vinter. Blir väl liggdelen första delen av vintern o sen sittdelen.

Hur bäddar ni då? Åkpåse eller täcke och "locket"???
    Vet inte hur vi ska göra. Är det värt pengarna att köpa åkpåse eller finns risken att det blir för varmt? Kanske lättare att variera efter temperatur om man kör med täcke? Eller kanske lammulls grej i botten?

Ja alla tips mottages=)

• Lourdes
    Mållgan skrev 2008-08-26 17:13:50 följande:
    En fråga till er som hunnit med att köra buggan på vintern. Vår kille föddes 24:e juli å vi vet inte hur vi ska bädda åt honom i vinter. Blir väl liggdelen första delen av vintern o sen sittdelen. Hur bäddar ni då? Åkpåse eller täcke och "locket"???Vet inte hur vi ska göra. Är det värt pengarna att köpa åkpåse eller finns risken att det blir för varmt? Kanske lättare att variera efter temperatur om man kör med täcke? Eller kanske lammulls grej i botten? Ja alla tips mottages=)
    Min son föddes i januari, vi körde overall, åkpåse och locket på. Jag tycker BB´s egna åkpåse är överlägsen, passar ju super i sittdelen sedan med!
  • MGn

någon som har testat city twin elite? tänkte ha den som syskonvagn ett tag framöver, men vill veta hur större barn sitter i del.

• oOrosamarängerOo

Och vart tog texten vägen?? Inte haft elite, men testade den i butik när jag skulle köpa syskonvagn och den är breeeeed, köpte en dubbel uj istället.

• FridaLee
    MGn skrev 2008-08-26 17:49:07 följande:
    någon som har testat city twin elite? tänkte ha den som syskonvagn ett tag framöver, men vill veta hur större barn sitter i del.
    vi säljer den på mitt jobb och jag tycker den är ok skulle kunna tänka mig den som syskonvagn, dock är hjulen i fram lite väl stumma. Sittsarna är ju inte jätte stora.
  • oOrosamarängerOo
    THJ: Har du sett inboxarna från mig?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14