• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Cajsan

Vad ska jag göra??? På ena plastspännet på midjebältet har öglan som man fäster axelremmen i gått av! Vet inte hur det gått till (Det är mannen som är föräldraledig och han säger att hon böjde sig framåt i vagnen och då sprack tydligen spännet!) Vad ska man göra? Går det att byta själv eller ska man lämna in den? Vagnen är köpt -06 och jag har köpt den beg. så det finns ju ingen garanti kvar!

• molly 81

Noas mamma: Jag äger inte en maskin, och är totalt kass på att sy om jag skulle låna en;)

Jag vill ha en väldigt enkel, då jag har en annan som är stor som ett hus och som funkar mer som resväska åt Ellen. Just nu hamnar allt i min marimekko, och det är sådär roligt med ersättningspulver i varenda vrå;) Har oftast bara min wipees & diapees med mig, men vill ha en väska!

• Little daugther

Har börjat höstpimpa min Bugaboo idag Sand suflett och brun dyna än så länge, den bruna klädseln ska på innan jag är klar.

När börjar ni andra använda åkpåse i vagnen? Räcker det med en jacka i pile på barnet på höstkanten när barnet sitter i åkpåsen eller blir det för kallt för en 7 månaders?

• MGn

Little daugther skrev 2008-08-26 23:23:55 följande:

Har börjat höstpimpa min Bugaboo idag Sand suflett och brun dyna än så länge, den bruna klädseln ska på innan jag är klar.När börjar ni andra använda åkpåse i vagnen? Räcker det med en jacka i pile på barnet på höstkanten när barnet sitter i åkpåsen eller blir det för kallt för en 7 månaders?
    här i lilla ystad så räcker det för våra bebisar...det hade min dotter i vintras, då 1½år
  • Little daugther
    MGn skrev 2008-08-26 23:33:41 följande:
    Little daugther skrev 2008-08-26 23:23:55 följande:
    här i lilla ystad så räcker det för våra bebisar...det hade min dotter i vintras, då 1½år
    Tack för svar!

Tror det blir bra här, har relativt milda vintrar och höstar med i Stockholm.

Riktigt kalla dagar kompletterar ni med fleeceoverall i åkpåsen då eller håller ni er inomhus sådana kalla dagar?
    Dem är ju inte många sådana dagar, men dem finns ju dock!
  • imsa

vad är rimligt för en sittdelsbas? och vad kostar en ny sittdelsbas? kan man köpa den för sig?

♥ nu är hon här ♥
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-08-27 00:01:29 följande:
    vad är rimligt för en sittdelsbas? och vad kostar en ny sittdelsbas? kan man köpa den för sig?
    880 kr kostar de nya.
  • oOrosamarängerOo
    molly 81 skrev 2008-08-26 20:43:47 följande:
    Hallo..Hjälp mig med skötväsketips. Är fortfarande på jakt. Vill inte att min svarta fina marimekko ska vara det längre, den vill hänga på en axel istället. Inget av juju be.. Och inte oioi;)ÖS på!
    Vilken färg hade du tänkt, enfärgat, mönstrat, sportigt mm?
  • WilliamNellyJamie

puffar på min fråga 

När byte de chassi och hjulen? alltså till de nya som finns nu?

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Fröken Småland
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-27 07:11:13 följande:
    puffar på min fråga När byte de chassi och hjulen? alltså till de nya som finns nu?
    Minns inte exakt vilken månad men det var omkring förra sommaren.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14