• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • AnniPanni
    Veronica30 skrev 2008-08-27 12:06:22 följande:
    Jag har det nya
    Ok. Förstår bara inte riktigt hur handtaget inte går att höja sänka. För långa skruvar??
  • Veronica30

Japp , skruvarna är för långa tyvärr

• AnniPanni
    Veronica30 skrev 2008-08-27 12:12:49 följande:
    Japp , skruvarna är för långa tyvärr
    aha men du kan inte skruvaur de o skruva i de nya ersättningsskruvarna ifrån Bugaboo?
  • Veronica30

nya ersättningsskruvarna?? var kan man köpa såna ?
    tänkte ändå sälja den för 3000 kr då kan kanske de som vill köpa vagnen fixa skruvarna ?

• AnniPanni
    Veronica30 skrev 2008-08-27 12:18:59 följande:
    nya ersättningsskruvarna?? var kan man köpa såna ?tänkte ändå sälja den för 3000 kr då kan kanske de som vill köpa vagnen fixa skruvarna ?
    Skruvarna borde du kuna få tag i /köpa hos alla bugaboo leveantörer. Jag fick mina skickade ifrån Babytrader.
    Visst borde köparen kunna fixa det MEN detv är tyvärr inte säkert att de skruvarn fixar problemet. Mina nya skruvar hjälpte inte på mitt chasi så jag väntar just nu på mitt 3:e chassi...
  • FridaLee

En fråga bara där skruvarna sitter skulle det gå att popnita där tro? Ifall jag köper en beg vagn och chassit skulle ha skruvar tänker jag. Popnita vet jag ju hur man gör. sen lutar det iuf åt att vi köper ny men hittar jag den färgcombo jagvill ha till ett bra pris så kanske att man köper. 

• AnniPanni
    FridaLee skrev 2008-08-27 12:40:59 följande:
    En fråga bara där skruvarna sitter skulle det gå att popnita där tro? Ifall jag köper en beg vagn och chassit skulle ha skruvar tänker jag. Popnita vet jag ju hur man gör. sen lutar det iuf åt att vi köper ny men hittar jag den färgcombo jagvill ha till ett bra pris så kanske att man köper. 
    Vette tusan om det går? Då skulle väl babytrader kräva in chassina o popnita de istället för att skicka ut nya chassin (igen). Maila o fråga Bugaboo?
  • Veronica30

Jag vet inte om det går , men med långa skruvar som min har har jag inte haft några problem , men som sagt det går går tyvärr inte att höja eller sänka handtaget , men det sitter fast fast det glider inte alls.

• bara lilla jag

får man vara med i klubben nu :D haha köpte min bee idag :D är supernöjd än så länge :)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14