• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FridaLee
    AnniPanni skrev 2008-08-27 12:43:01 följande:
    Vette tusan om det går? Då skulle väl babytrader kräva in chassina o popnita de istället för att skicka ut nya chassin (igen). Maila o fråga Bugaboo?
    Jo så kan det ju vara, visseligen tidskrävande att popnita allas chassin. men jag vill nog inte ha nått strul så det blir nog att köpa en ny plus att det känns roligast att ha en helt ny vagn. Har inte köpt en beg vagn sen sonen var bebis.
  • luttelin

Inte görs väl sittdelbasen i olika tyger? Har en ev. köpare på min bas som undrade om den var i fleece eller canvas.
    Hon vill ge 500:- för den, är det ett ok pris?

Ngn som vet om det fortf. är rea på spralliga barn? Försöker febrilt få tag i en grå sittdelsbas utan lycka...

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • slma

luttelin, tror ett lätt missförstand uppstatt, hon syftar (antar jag) pa top-setet (alltsa suflett, sittdelstyg och liggdelslock)eftersom det finns i fleece och canvas. Bäst att reda ut vad ni säljer/köper sa det inte uppstar problem! Priset kan jag tyvärr inte uttala mig om...

• luttelin
    slma skrev 2008-08-27 13:09:30 följande:
    luttelin, tror ett lätt missförstand uppstatt, hon syftar (antar jag) pa top-setet (alltsa suflett, sittdelstyg och liggdelslock)eftersom det finns i fleece och canvas. Bäst att reda ut vad ni säljer/köper sa det inte uppstar problem! Priset kan jag tyvärr inte uttala mig om...
    Trodde jag med så jag frågade speciellt, men det var sittdelsbasen hon var ute efter. Och de görs väl bara i ett enda material?!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • bara lilla jag

På bee hur flyttar man upp själva seles grejerna? Har försökt att få loss de vita plupparna från baksidan men jag vill inte mixtra för mkt.. Finns det nån smart trick eller så? :D

• oOrosamarängerOo
    bara lilla jag skrev 2008-08-27 13:16:59 följande:
    På bee hur flyttar man upp själva seles grejerna? Har försökt att få loss de vita plupparna från baksidan men jag vill inte mixtra för mkt.. Finns det nån smart trick eller så? :D
    Du vinklar dem lite bara, och trycker ut dem
  • Fröken Småland
    luttelin skrev 2008-08-27 13:13:33 följande:
    Trodde jag med så jag frågade speciellt, men det var sittdelsbasen hon var ute efter. Och de görs väl bara i ett enda material?!
    Baserna har aldrig gjorts i annat material än canvas.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-08-27 13:36:47 följande:
    Ja, de va fin...översta
    Är det din?
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14