• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • gbg77

är det nån mer än jag som sliter för att det svarta på regnskyddet ska sitta bra runt nederkanten av ramen? har ni något tips på att göra det lättare? jag tycker regnskyddet åker upp hela tiden där nere vid fötterna, trots att jag dragit o dragit. (har sittdelen)

• Stargirl
    gbg77 skrev 2008-08-27 16:25:57 följande:
    är det nån mer än jag som sliter för att det svarta på regnskyddet ska sitta bra runt nederkanten av ramen? har ni något tips på att göra det lättare? jag tycker regnskyddet åker upp hela tiden där nere vid fötterna, trots att jag dragit o dragit. (har sittdelen)
    Men vad gör det om den åker upp ett par cm? Om barnet har så långa fötter att de hamnar dår så handlar det omm några enskata droppar om ens det på skorna.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Corpset
    Stargirl skrev 2008-08-27 16:26:55 följande:
    Men vad gör det om den åker upp ett par cm? Om barnet har så långa fötter att de hamnar dår så handlar det omm några enskata droppar om ens det på skorna.
    För oss blir det att det blir en pöl eftersom vattnet rinner efter regnskyddet och ner i vagnen. Vid väldigt regniga dagar får man skopa ur...
  • oOrosamarängerOo
    Corpset skrev 2008-08-27 16:43:48 följande:
    För oss blir det att det blir en pöl eftersom vattnet rinner efter regnskyddet och ner i vagnen. Vid väldigt regniga dagar får man skopa ur...
    Lättare att bara knuffa till från undersidan så rinner vattnet ur
  • oOrosamarängerOo
    AsfaltsBlomma skrev 2008-08-27 14:02:10 följande:
    Ooh, denimen är verkligen lockande. Varför ska alla bra annonser finnas i Stockholm!?
    Men säljaren kanske kan skicka den?
  • gbg77
    Stargirl skrev 2008-08-27 16:26:55 följande:
    nä det gör väl inte så mkt egentligen, men det är störande att det åker upp och att det samlas vatten där nere. sen ser det illa ut oxå, men det kan vara jag som irriterar mig på småsaker. mitt barn är så litet ännu så det når inte dit ner.

knuffa till från undersidan, det sitter ju ganska hårt där med kardborren och är vinklat så det är väl inte så lätt?
  • AnniPanni
    gbg77 skrev 2008-08-27 17:01:16 följande:
    nä det gör väl inte så mkt egentligen, men det är störande att det åker upp och att det samlas vatten där nere. sen ser det illa ut oxå, men det kan vara jag som irriterar mig på småsaker. mitt barn är så litet ännu så det når inte dit ner.knuffa till från undersidan, det sitter ju ganska hårt där med kardborren och är vinklat så det är väl inte så lätt?
    Mitt glider också upp men jag är aldrig ute i hällregn. (har ju ingen regnjacka själv ju ) så än så länge har det inte varit något problem med att regnskyddet inte sitter där det ska. Jag ska iof iväg o kolla på ett Ida o Axel regnskydd i veckan. Behöver ett som tar lite mindre plats i varukorgen...
    Hmm heter kanske inte exakt så men de är i alla fall möntrade
  • AsfaltsBlomma

Ja, har ju funderat på det också. Har dock inte ens fått tummarna loss att lägga ut frogen på annons men kanske skulle fixa med det ist för att sitta här....

SooJuicy skrev 2008-08-27 16:47:12 följande:
    Men säljaren kanske kan skicka den?
  • galgbacke
    Lille Mammsen skrev 2008-08-27 15:54:59 följande:
    Någon här som vet om det Var 45:-/st för cam fästen & sufflettbågar??
    När jag har testat att sätta camens suflett på min gecko så behövdes bara andra bågar. Kände och tittade nooooga på fästena och jag ser iaf ingen skillnad. Inte så mkt pengar man lägger ut om man nu köper nya fästen också men ändå onödigt :)
    i love me
  • Little daugther
    MGn skrev 2008-08-26 10:53:09 följande:
    gratis vid hela vagnen tror jag...köpte kläder där o frakten va på 29kr tror jag
    Hur mycket handlade du kläder för då? För jag tror att jag betalde mer än 29 kr i fraktkostand vid min senaste beställning nu i veckan.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14