• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo

Hmmm, den på sprall har jag missat men kom på nu att jag sett i nån Svensk nätshop eller om det va i mamaFundersam en svindyr dockvagn som såg ut som den där varukorgen som går att köpa ser ut som en gecko :-d

• Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-08-27 19:27:02 följande:
    Har sett den. Supersöt Men verkar lite bräcklig.
    kostar?? Inte som Silve cross dockvagnen för ca 5000-6000:- Vill HAAAAAAA...men får ingen för gubben....han e en fis-korv *mutter*
  • Lille Mammsen
    galgbacke skrev 2008-08-27 18:16:43 följande:
    När jag har testat att sätta camens suflett på min gecko så behövdes bara andra bågar. Kände och tittade nooooga på fästena och jag ser iaf ingen skillnad. Inte så mkt pengar man lägger ut om man nu köper nya fästen också men ändå onödigt :)
    Men SUPER E precis det jag frågat om såååååååå måååååånga gånger...dvs om man måste byta fästerna oxå...tyckte att det kan ju väl inte skilja på bredden på bågarna!
  • galgbacke
    Lille Mammsen skrev 2008-08-27 19:48:20 följande:
    Men SUPER E precis det jag frågat om såååååååå måååååånga gånger...dvs om man måste byta fästerna oxå...tyckte att det kan ju väl inte skilja på bredden på bågarna!
      Ja dom ser exakt likadana ut och det står samma siffror i dom. Dom kändes likadana också! :)
    i love me
  • Lille Mammsen
    galgbacke skrev 2008-08-27 20:01:29 följande:
      Ja dom ser exakt likadana ut och det står samma siffror i dom. Dom kändes likadana också! :)
    As bra! Tack för info!! Då va det Pinn-jakt!! Någon som vet någon butik som har hemma nu!?
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-08-27 20:06:13 följande:
    As bra! Tack för info!! Då va det Pinn-jakt!! Någon som vet någon butik som har hemma nu!?
    Kidzshop har säkert
    *~Bugaboo RULES~*
  • galgbacke
    Lille Mammsen skrev 2008-08-27 20:06:13 följande:
    Men tänk på att du kommer behöva sy i sufletten annars passar den inte. Men det går att göra lite snyggt :)
    i love me
  • Lille Mammsen
    galgbacke skrev 2008-08-27 20:10:19 följande:
    Men tänk på att du kommer behöva sy i sufletten annars passar den inte. Men det går att göra lite snyggt :)
    Varför kommer det inte passa/vart kommer den ej passa?
  • galgbacke
    Lille Mammsen skrev 2008-08-27 20:11:50 följande:
    Varför kommer det inte passa/vart kommer den ej passa?
    Den passar inte riktigt längst upp vid ramen. Vid huvudändan alltså. Så om man syr några cm vid fästena ungefär så sitter den tight. Ser inte alls konstigt ut!
    Geckon är ju smalare än camen så den kan ju omöjligt passa. På liggdelen skulle man väl kunna ha den utan att sy men det ser nog inte snyggt ut :(
    i love me
  • imsa

ser ut som en sån där (med reservation för felstavning) riesentelkorg, som finns som både cykelkorg och vanlig "picnickkorg".

♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14