• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • myHappiness

Helt OT igentligen, men:

Är så irriterad nu, beställde en fin buggysnuggle direkt från tillverkaren. Har gjort det innan för nåt år sedan och var så nöjd. Men nu har allt strulat.

Beställde en vit med blåa prickar men fick idag hem en mörkblå med prickar!Skrikandes

Dessutom har de dragit summan fyra gånger extra på mitt kort. När jag påpekade detta så bjöd de på fraktkostnaden och drog en mindre summa. Så med andra ord har jag blivit av med fyra gånger ordinarie summa + den något mindre. Har fortfarande inte fått tillbaka de fyra feldragna. Står som reserverat på banken, vilket innebär att man inte har tillgång till pengarna. Så arg. Nu svarar de dessutom inte på mina mail!

Hoppas de skickar en ny utan kostnad, den rätta denna gången. Tänkte se vad de erbjuder innan jag börjar ställla krav.

Har aldrig haft problem med näthandel innan...

• myHappiness

Ha ha, fick nu svar från buggysnuggle. Får en ny skickad till mig helt gratis. Ok mindre arg nu, hoppas bara pengarna dyker upp på kontot igen snart.

• Stargirl
    myHappiness skrev 2008-09-01 15:16:55 följande:
    Ha ha, fick nu svar från buggysnuggle. Får en ny skickad till mig helt gratis. Ok mindre arg nu, hoppas bara pengarna dyker upp på kontot igen snart.
    *s* ha tur att det ordnade sig. Hade liknande problem med Kiwikid en gång i tiden
    *~Bugaboo RULES~*
  • myHappiness
    Stargirl skrev 2008-09-01 15:28:51 följande:
    *s* ha tur att det ordnade sig. Hade liknande problem med Kiwikid en gång i tiden
    Fick du nån kompensation då? För strulet?
  • Stargirl
    myHappiness skrev 2008-09-01 15:38:16 följande:
    Fick du nån kompensation då? För strulet?
    Ja de drog beloppet flera ggr så till slut när allt var ordnat jag betalade bara 150 kr för en väska som kostade runt 800 kr. Så jag var nöjd.
    *~Bugaboo RULES~*
  • myHappiness
    Stargirl skrev 2008-09-01 15:40:46 följande:
    Ja de drog beloppet flera ggr så till slut när allt var ordnat jag betalade bara 150 kr för en väska som kostade runt 800 kr. Så jag var nöjd.

Det var ju snällt av dem. Ett kap för dig. Hoppas att mitt strul ordnar sig, för då slutar notan på ca 420 kr för två ny abuggysnuggle. Tänkte sälja en och går då plus. En bra deal det med.

OBs ingen annons.

• dinana

Jag köpte min buggysnuggle ny för 150 kr från usa =)

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • nattugglan5

Hej på er bugaboo proffs! Ja hade nästan bestämt mig för att köpa en UJ men börjar fundera lite på en bugga istället! Kan ni övertyga mig? Jag bor mitt ute på landet och går mest skogs promenader och så men jag har hört att det finns luftpumpade däck också? Skulle det vara bra tror ni? Eller det kanske blir hoppigt ändå?

Vill ha en mjuk och behaglig stötdämpning, har buggan det?

Idag har jag en Mistral S som ja avskyr pga de hårda däcken.

• dinana
    nattugglan5 skrev 2008-09-01 15:56:53 följande:
    Hej på er bugaboo proffs! Ja hade nästan bestämt mig för att köpa en UJ men börjar fundera lite på en bugga istället! Kan ni övertyga mig? Jag bor mitt ute på landet och går mest skogs promenader och så men jag har hört att det finns luftpumpade däck också? Skulle det vara bra tror ni? Eller det kanske blir hoppigt ändå? Vill ha en mjuk och behaglig stötdämpning, har buggan det? Idag har jag en Mistral S som ja avskyr pga de hårda däcken.
    Själv skulle jag nog inte rekommendera buggan i skogen. Har försökt flera gånger å köra runt med den när jag är hos mina föräldrar, men det är i stort sett omöjligt att ta sig fram (brukar låsa de småhjulen). Men det är kanske olika från vagn till vagn. Men kan inte påstå att UJn var bättre..

Men det är ju inga terrängvagnar någon av dem.. det är ju stadsvagnar...
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Lisenlisen

dinana: Varifrån köpte du babysnugglen?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14