• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stormis
    Kajsan skrev 2008-09-01 17:58:01 följande:
    men mejla PingPong som jag gjorde, jag fick ju ett oslagbart pris!
    Har varit på semester och missat lite... Vad fick du för pris av PP? Mig erbjöd de 399 euro inkl frakt, en veckas lev.tid (tidigare i somras). Fick du samma?
  • Senap
    Kajsan skrev 2008-09-01 17:58:01 följande:
    men mejla PingPong som jag gjorde, jag fick ju ett oslagbart pris!
    Jag får nog göra det.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-09-01 18:27:13 följande:
    Jo, neiman marcus skickar.
    om butiken finns i USA kan det bli en varning alt. helt få sluta sälja bugaboo......
  • Lille Mammsen
    lindzay skrev 2008-09-01 18:50:35 följande:
    ok, men jag ska köpa en begagnad bugaboo av en bekant men hon kan väl skicka den till mig? men måste jag då betala massor i frakt tull osv?
    blir väl ingen tull på beggat! därför bör man plocka upp vagnen ur kartongen o rulla den så däcken blir lite skitiga=blir då typ beggad!!!!!
  • Kajsan
    Stormis skrev 2008-09-01 19:46:51 följande:
    Har varit på semester och missat lite... Vad fick du för pris av PP? Mig erbjöd de 399 euro inkl frakt, en veckas lev.tid (tidigare i somras). Fick du samma?
    Jag fick 390 euro inkl frakt och Beeåkpåse, 1 veckas lev tid.
    den skickades idag
  • Stormis
    Kajsan skrev 2008-09-01 20:23:52 följande:
    Jag fick 390 euro inkl frakt och Beeåkpåse, 1 veckas lev tid.den skickades idag
    Shit pomfrit Grattis! Så nu är du med Bi igen Dealade du eller bara frågade? Men, shit, grattis igen! Säg inte att du får rosa sufflett också....
  • Virriga familjen
    nattugglan5 skrev 2008-09-01 16:33:24 följande:
    Virriga familjen skrev 2008-09-01 16:14:25 följande:
    Ok, så om du går på stigar och grusvägar så har ni dom små hjulen framme?
    Jäpp!
  • Mamma Kråkan

gaa fattar inte varför min text blev röd men men vet att några varit sugna på bee här inne nu säljer dom ju skylt ex på kidzshop eller hur det nu stavas för 4395:-

• Kajsan
    Stormis skrev 2008-09-01 20:26:07 följande:
    Shit pomfrit Grattis! Så nu är du med Bi igen Dealade du eller bara frågade? Men, shit, grattis igen! Säg inte att du får rosa sufflett också....
    Nä, jag dealade inte, jag frågade om han kunde ge mig ett bra pris på bee med åkpåse, och då sa han att det kunde han om jag kunde tänka mig helsvart.
    Helt ok, jag köper en rosa suflett separat sen
  • Noiis

I dag har jag varit och provkört bee men inte var det nån i butikerna som kom och hjälpte eller förklarade vagnen.. dom är väl kanske inte sugna på att sälja sina produkter kändes lite så. Noa älskade den, sken upp som en sol. Jag tyckte den var jätte härlig att köra. dock så blir jag alltid lika förvånad över hur liten den är IRL.
    Men jag har fått för mig att bak hjulen var svängbara dom med eller är det bara jag som snurrat till det? är den lätt att fälla ihop?

Kajsan, tusan vilket bra erbjudande du fått får maila dom och kolla om dom kan tänka sig att vara lika snälla mot mig med brukar man få bra priser av dom?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14