• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lisenlisen

Funderar på om jag ska slå till på en Bugaboo Denim från 2007 (utförsäljning) men undrar om det är mycket sämre chassi än 2008? Vet att det är punkteringsfria hjul på 2008 års modell men det spelar inte så stor roll för mig. Det är iaf ganska stor prisskillnad på att köpa en 2007:a eller en 2008 (får ganska många hjul för mellanskillnaden ). Eller är det värt de extra tusenlapparna?

• Fröken Småland
    Lisenlisen skrev 2008-09-01 22:19:13 följande:
    Funderar på om jag ska slå till på en Bugaboo Denim från 2007 (utförsäljning) men undrar om det är mycket sämre chassi än 2008? Vet att det är punkteringsfria hjul på 2008 års modell men det spelar inte så stor roll för mig. Det är iaf ganska stor prisskillnad på att köpa en 2007:a eller en 2008 (får ganska många hjul för mellanskillnaden ). Eller är det värt de extra tusenlapparna?
    Jag hade hellre köpt en vagn med det gamla chassit eftersom du då inte löper någon större risk att få några problem med det. Bara för din information; det nya chassit heter 2007, och det gamla heter ingenting (möjligen "det gamla" )
  • Greentea

vad har ni för åkpåse i bugaboo cam?? ska få en november bebis och har förstått att man bäddar bäst med åkpåse då :) är bugaboos egna bra, eller ska man satsa på en lodger bunker kanske?

• Noiis
    Greentea skrev 2008-09-01 22:26:12 följande:
    vad har ni för åkpåse i bugaboo cam?? ska få en november bebis och har förstått att man bäddar bäst med åkpåse då :) är bugaboos egna bra, eller ska man satsa på en lodger bunker kanske?
    Jag kör på bugaboos egna! det är kanon eftersom att den är sydd till vagnen så sitter den där den sitter! helt kanon och rekomenderas varmt
  • Senap
    Till bebis i liggdel gillar jag Lodger bunker (även om den också är skålad). I sittdelen slår inget BBs egna.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Greentea

hmm, man kanske skulle börja med en lodger bunker och sedan köpa buggans egna vid behov... hur fungerar buggans egna i liggdel till nyfödd?

• AnniPanni
    I liggdelen skulle jag ha en lodger bunker eller liknande.
    Jag hade Onte tree hills i, men det var ju mest för att jag hade en hemma "som låg o skräpade"
    I sittdelen är det buggas egna som passar bäst. Jag har testat ovanstående i sittdelen med och det funkar men inte klockrent då tyge är så pass glatt att den glider ner.
  • Lisenlisen

mamma2003: vad bra! är andrahandsvärdet fortfarande bra på Bugaboo? UJ verkar ha sjunkit en del...

• goseli

hej!

är det nån som vet mailadress till den svensktalande tjejen på bugaboo?

• Fröken Småland
    Lisenlisen skrev 2008-09-01 22:41:48 följande:
    mamma2003: vad bra! är andrahandsvärdet fortfarande bra på Bugaboo? UJ verkar ha sjunkit en del...
    Det är bra. Men det har också sjunkit något.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14