• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • MammatillO

Tänkte höra om sittdelen på buggan ;) - Sorry om jag kommer med frågor här innan jag ens har en bugga- Hur länge kan man ha barnet i sittdelen vad är max vikten osv på bugaboo cameleon ?

• oOrosamarängerOo
    Pasadena skrev 2008-08-31 20:35:55 följande:
    Finns det någon typ av clips man kan köpa till been för att hänga kassar och sånt på? På camen kunde man ju hänga på bromsspaken men på been finns ju inget sånt
    Har man sitsen framåtvänd så går det att hänga skötväska perfekt då sitsen tar emot, annars använder jag ju ju be connected, snygga och lätt att hänga väska på
  • MGn

V hjärtar J skrev 2008-08-31 22:47:58 följande:

Tänkte höra om sittdelen på buggan ;) - Sorry om jag kommer med frågor här innan jag ens har en bugga- Hur länge kan man ha barnet i sittdelen vad är max vikten osv på bugaboo cameleon ?
    Min dotter är två år o väger 15kg o vagnen klarar säkert betydligt mer än så för hon har en bra bit kvar att kunna växa innan hon är för lång och vagnen är lika smidig o tätt att köra trots att hon väger ganska mycket
  • Greentea
    Svar på #8441
    dinana skrev 2008-08-31 18:27:24 följande:
    jag tänkte också man var tvungen att köpa en ny madrass när man bytte vagn men insåg att brions madrass passade alldeles utmärkt i buggans liggdel så där slapp man slänga ut flera hundra på en sådan sak.
    vilken brio madrass är det då?
  • Nathalie Löwqvist

Någon som vet var man kan få tag på ett mjukt, fint och alldeles vitt lammskinn till buggan?? 

/Nathalie
  • Nikas

Köpte den orange åkpåsen av en tjej från forumet här, igårkväll. Ser totalt ny ut (tydligen använd några ggr bara) Så fin den är i vår vagn :) (darkgrey bas och svart top:) Funkar okej i liggvagnen ser det ut som, visst den är ju inte sydd för liggvagnen men det ser bara ut att vara mysigt och gosigt med aningens för stor åkpåse tycker både sambon och jag.

Nu vill man ju bara ha en av varje, färgmässigt ;) Är lite sugen på en Elodie Details Retro Revolution också... får se om jag hittar en beggad och fräsch.

• Nikas
    AsfaltsBlomma skrev 2008-08-31 22:11:14 följande:
    På deluxe modellen har de även ersatt kardborren med magnetlås.
    Som sitter jättelätt tycker jag... har provat att ha i nånting där men magnetlåsen är så svaga. Aja, skitsamma antar jag.
  • Nikas
    luttelin skrev 2008-08-31 21:17:35 följande:
    Måste fråga: Vad har ni för skötväskor på era Buggar? Ngn som inte har en snordyr väska & är nöjd med den? Har en Gr8x Traveller hemma men tycker inte om den. Tyckte mycket bättre om min Emmaljunga... Dock är jag riktigt allergisk mot att ha skötväska ifrån nåt annat barnvagnsmärke..Ngn som har nåt bra tips?
    Vi har en Skip Hop, ser ut att hänga jättebra på vår Bugga, har inte börjat använda vagnen än då lillen verkar trivas bra i magen och inte vill komma ut än *suck* men det ser bra ut, och känns bra när jag provkör lite i lägenheten :)
  • Nikas
    Nikas skrev 2008-09-01 06:12:13 följande:
    Vi har en Skip Hop, ser ut att hänga jättebra på vår Bugga, har inte börjat använda vagnen än då lillen verkar trivas bra i magen och inte vill komma ut än *suck* men det ser bra ut, och känns bra när jag provkör lite i lägenheten :)
    595:- på Kidzshoppen. Frakt 33 kr.
  • Sundri

Är det ngn som ppovat en OiOi -Carry All på en Cameleon, funkar det eller blir den barb för stor och klumpig???

Tacksam för svar!!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14