• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    rosenkind skrev 2008-09-01 12:29:41 följande:
    Åker du p.g.a. jobb eller brinnande intresse?
    Jobb, det är en fack mässa.
    *~Bugaboo RULES~*
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2008-09-01 12:31:51 följande:
    ok, därför du har stenkoll på bugaboo
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-09-01 12:31:51 följande:
    Men du borde väl fått nys om ev. nyheter mm pga mässan har ju redan varit i USA där den startar år efter år..........
  • silverkatt
    SchumiFerrari skrev 2008-09-01 11:47:24 följande:
    Någoon som kan hjälpa mig+ Har för mig att det har sagts här att det sitter popnitar på de nya chassina? Babyhuset i varberg hävdar att det inte är det?Om mitt chassi fortfarande glider trots nya skruvar? Vad är rimligt? Nytt chassi?
    I brevet med de nya skruvarna som jag fick från bugaboo så stod det att det var popnitar på de chassin som tillverkas nu, alltså de nya. Jag tycker inte att de nya skruvarna påverkar om det glider eller inte, mitt glider lika mycket som innan. Jag är helt inställd på att det kommer glida mer och mer, som för många andra. Det glider inte tillräckligt mycket för att jag ska få ett nytt i nuläget. Visst måste du få nytt, vore konstigt annars.
  • SchumiFerrari
    silverkatt skrev 2008-09-01 13:46:54 följande:
    I brevet med de nya skruvarna som jag fick från bugaboo så stod det att det var popnitar på de chassin som tillverkas nu, alltså de nya. Jag tycker inte att de nya skruvarna påverkar om det glider eller inte, mitt glider lika mycket som innan. Jag är helt inställd på att det kommer glida mer och mer, som för många andra. Det glider inte tillräckligt mycket för att jag ska få ett nytt i nuläget. Visst måste du få nytt, vore konstigt annars.
    TACK! Jag tog fram mitt brev och läste. Ska visa det nästa gång jag har kontakt med babyhuset. Han som tittade på det visste inte vad han skulle göra åt det så han har mailat Bugaboo och väntar på besked... Han hade mailat dem i torsdags...
    *Älskade Noa*
  • rosenkind

Ååååhhh... Vill ha! Hittade en nätbutik som säljer cam med fleecetop till 748 euro! Öppningerbjudande...
    Shit att jag köpte en frog...

• rosenkind
    rosenkind skrev 2008-09-01 14:21:13 följande:
    Ååååhhh... Vill ha! Hittade en nätbutik som säljer cam med fleecetop till 748 euro! Öppningerbjudande... Shit att jag köpte en frog...
    erbjudandet gäller bara i Finland ska jag tillägga!
  • Senap
    rosenkind skrev 2008-09-01 14:21:13 följande:
    Ååååhhh... Vill ha! Hittade en nätbutik som säljer cam med fleecetop till 748 euro! Öppningerbjudande... Shit att jag köpte en frog...
    De hade inget erbjudande på Bee? *har finsk svärmor*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • rosenkind
    Shoegirl skrev 2008-09-01 14:25:57 följande:
    De hade inget erbjudande på Bee? *har finsk svärmor*
    tyvärr bara cam
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14